[#1] Winuae i pliki .hdf
Jestem początkującym użytkownikiem emulatora Winuae, ale chciałem pokombinować z grami w formacie hdf. Z tego co zrozumiałem, to te pliki są tj. obrazem dysku w systemie Amigi. Mój problem jest taki, że żadna gra w tym formacie nie opala mi się poprzez winuae 1.3. W samym emulatorze robię tak, że jak pierwszy dysk, daje partycje z systemem operacyjnym, a drugi to partycja z grą. Wszystko sie poprawnie uruchamia, lecz jak włączam grę to albo się wiesza (Reunion), albo pisze o braku czegoś (Flashback) albo wogóle nie startuje (Bloodnet). Moja prośba jest taka, aby ktos krok po kroku wytłumaczył mi jak takie gry uruchomić, lub podratował linkiem. Używam konfigu emulatora przystosowanego pod emulację kości AGA, więc z ustawiniami powinno byc wszystko ok. Próbowalem także różne kickstarty...nic z tego.
[#2] Re: Winuae i pliki .hdf

@Liar, post #1

To musisz więceij kombinować :)
Dobrze robisz tylko:
1- nie wszystkie gry chodzą na AGA (np. Flashback)
2- dodając plik funkcją Add Hardfile plik jest widziany jako urządzenie DHx:, a czasem trzeba ustawić HDx: (np. w Reunion)
3- Startując grę z WB ustawionym w trybie karty graficznej nie zawsze nastąpi powodzenie. Gry niekoniecznie przestawią się na wyświetlanie AGA/ECS. Dlatego lepiej startować z WB w trybie AGA/ECS. (np. Bloodnet).
[#3] Re: Winuae i pliki .hdf

@cholok, post #2

geeezzz, wiesz to z doświadczenia lub metody prób i błędów, czy jest jakas stronka, która pokazuje sposoby konfiguracji winuae dostosowane do konkretnej gry?
[#4] Re: Winuae i pliki .hdf

@Liar, post #3

Musisz sobie poprostu wyobrazic jaka amige chcesz odpalic i w jakim formacie masz gry. Masz np. gre ktora dziala na A500 i jest na 3 dyskietkach (.adf)