[#1] Amiga sys 4 aga help!!
Witam wszystkich serdecznie , jestem tu nowy i jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość :) , jeśli pomyliłem działy to przepraszam i proszę moderatora o przeniesienie do odpowiedniego miejsca.

A więc do rzeczy , sprawa dotyczy:
AmigaSYS 4 dla AGA a dokładniej sposobu instalacji jej,w związku z tym że jestem troszkę zielony jeśli chodzi o winuae prosiłbym o wręcz łopatologiczne przedstawienie instalacji tego systemu na winuae (łącznie z ustawieniem winuae odpowiednio żeby widział ściągnięty przeze mnie iso 115 mb amigasys4aga)
Mam również pytanko odnośnie tego systemy , czy będę mógł instalować na nim gry aga hd oraz programy graficzne aga hd ?
Bardzo proszę o pomoc brać Amigową , zależy mi na tym ponieważ amiga towarzyszyła mi w najlepszych latach młodości i pragnę do niej wrócić , z góry dziękuje i pozdrawiam.
[#2] Re: Amiga sys 4 aga help!!

@wesker, post #1

System ma być na prawdziwej amidze 1200/4000, czy zainstalowany na emulatorze?

[#3] Re: Amiga sys 4 aga help!!

@wesker, post #1

Witamy w stadzie. ;)
Po pierwsze AmigaSYS AGA jest pakietem przeznaczonym dla prawdziwej Amigi (Amiga 1200, Amiga 4000) bez karty graficznej a nie dla WinUAE - o wiele łatwiej na WinUAE zainstalujesz AmigaSYS dla WinUAE
Oczywiście WinUAE pozwoli Ci bez większych problemów używać oprogramowania (w tym gier) przeznaczonych dla AGA, jak również programów napisanych z myślą o starszych chipsetach i kartach graficznych. :)

EDIT: Jeżeli chciałbyś mieć emulowaną Ami bez większych przeblemów z instalacją i konfiguracją a masz pod ręką AmigaOS 3.9 to zainteresuj się pakietem AmiKit. Pakiet instaluje się od razu z odpowiednio skonfigurowanym WinUAE.

Ostatnia modyfikacja: 24.09.2008 14:39:45
[#4] Re: Amiga sys 4 aga help!!

@APC74, post #3

Ok dziękuje za odpowiedz , no to w takim razie ta sama prośba tylko analogicznie do AmigaSYS dla WinUAE