[#1] tworzenie partycji lub hdf
Witam.
Jestem zielony w temacie wiec prosze o wskazówkę co dalej robić.
Udało mi się odpalić uae, jak teraz na klassyku utworzyc partycje z partycji!? lub inaczej jak przenieść dane z dysku amigowego do uae??

[#2] Re: tworzenie partycji lub hdf

@11MASTEr, post #1

Pod UAE mozesz uzywac dysku jako plikopartycji lub katalogu emulujacego HDD.
Czyli drugi sposob umozliwia np. odpalenie UAE bezposrednio z dysku z ktorego zostala uruchomiona Amiga.
Wtedu pod emulatorem widac pliki z fizycznego dysku amigowego.

Jesli chcesz utworzyc partycje na plikopartycji to mysisz pod uae uzyc HDToolBox.
W tooltypes zamiast scsi.device nalezy wpisac uaehf.device
[#3] Re: tworzenie partycji lub hdf

@Norbert, post #2

NIe do końca o to mi chodziło. Mam uae pod mosem (wiadomo brak gui i funkcjonalności takiej jak na winuae - chyba ze czegos nie wiem). I teraz chciałbym na klasyku (kompie) utworzyc z partycji pliki hdf, aby potem je przenesc na mini i podpiac do euae. I nie chciałbym się posiłkować windom (odpinanie dysków i podpinanie itp.), a tak lane sobie przepchne te obrazy i po krzyku. :) Chyba ze znów się mylę?!

[#4] Re: tworzenie partycji lub hdf

@11MASTEr, post #3

Ee, ja to nie widzę innej możliwości jak po prostu popakowac wszystko i przenieć na UAE w postaci archiwum...

[#5] Re: tworzenie partycji lub hdf

@11MASTEr, post #3

To podam Ci kilka sposob :)
- podlacz dysk amigowy przez IDE-USB
- nagrac dane na CD/DVD
- stworzone obrazy podpiac w FileImageCTRL i podmontowac z Mouterze.
- w konfigu do euae dopisz:
hardfile2=rw,HD0:dh3:test.hdf,32,1,2,512,1,

rw= zapisz/odczyt
HD0=nazwa partycji pod euae
dh3:test.hdf = sciezka do plikopartycji

Jesli partycja test.hdf sie nie podmontuje to bedziesz musial zmienic te parametry
" 32,1,2,512 ". Znajdziesz je w mountliscie stworzonej przez Mountera.
Opis hardfile2 szukaj w instrukcji do euae (najlepiej w wersji dla m68k)
[#6] Re: tworzenie partycji lub hdf

@Norbert, post #5