@PCtank,
post #3
Zmniejszenie ilości wyświetlanych FPS używa się zazwyczaj w emulatorach jeśli dana gra chodzi na Twoim konfigu ZA WOLNO - wtedy emulator gubi klatki i wyświetla przykładowo co drugą lub co trzecią klatkę więc gra chodzi powiedzmy znośnie.
W WinUAE suwak FPS adjust działa trochę inaczej, gra nie gubi klatek tylko nadal wyświetla przykładowo 50 klatek (w PAL) ale na sekundę tylko tyle o ile zmniejszyłeś tę wartość a resztę brakujących klatek z poprzedniej sekundy w następnej sekundzie, i tak dalej, więc cała gra jak i dźwięk musi oczywiście zwolnić do tej wartości.
Jak już to można się chwycić suwaka Refresh który robi to co opisałem powyżej.
No ale jak mówię, to Wam nie zwolni gry do stanu grywalności tylko zacznie gubić klatki.
Wam pomoże najzwyklejsze w świecie zmniejszenie prędkości emulowanej Amigi do konfiguracji odpowiadającej gołej A500, z naciskiem na prędkość procesora.
Ostatnia modyfikacja: 05.03.2011 16:39:50