[#1] Nic nie widzę w WinUAE.
Nie wiem co się ostatnio dzieje, ale od jakiegoś czasu nic nie widzę w WinUAE. Słychać tylko dźwięk. ; / Próbowałem nawet ściągać różne romy z internetu, ale to najwyraźniej nie jest jego wina.
[#2] Re: Nic nie widzę w WinUAE.

@Duncan, post #1

Naciśnij F12, zajrzyj do zakładki Miscellaneous (Różne) i sprawdź, jakie Graphics API (API graficzne) masz wybrane - jeżeli to będzie Direct3D to przełącz na DirectDraw. Jeżeli to pomogło i pokazał się obraz to masz stery karty graficznej i DirectX do przeinstalowania.
Jeżeli to nie pomogło, to zajrzyj do Display (Wyświetlanie) i sprawdź, czy czasem nie masz zbyt wysokiego Refreshrate ustawionego (może Twój monitor wymięka przy 100/120Hz).
Triple buffering (Potrójne buforowanie) również bywa problematyczne (powinno się go używać właściwie tylko do trybów z VSync).
Tyle na początek.



Ostatnia modyfikacja: 02.05.2011 16:48:02
[#3] Re: Nic nie widzę w WinUAE.

@APC74, post #2

Dzięki APC74. :) Chodziło o zmianę DirectDraw. Czyli muszę od nowa sterowniki od karty graficznej i DirectX zainstalować?



Ostatnia modyfikacja: 02.05.2011 17:16:46
[#4] Re: Nic nie widzę w WinUAE.

@Duncan, post #3

Zwykle to załatwia sprawę. Przeważnie wystarczy reinstalacja sterownika karty graficznej.
Jeżeli sterownik na to pozwala (nie wiem, jaką masz kartę i jaką wersję sterów do tego), to stwórz w nim profil do WinUAE (przykład dla NV) - bo najczęstszą przyczyną zniknięcia obrazu w WinUAE działającym w Direct3D jest to, że wcześniej jakiś program korzystał z D3D, namieszał w ustawieniach a po zakończeniu pracy nie przywrócił ustawień. Przy tworzeniu profilu należy unikać opcji "Use global setting...", bo taki profil będzie pobierał ustawienia z aktualnych ustawień, które mogą być zmienione przez jakąś aplikację...



Ostatnia modyfikacja: 03.05.2011 09:07:49
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem