kategoria: WinUAE
[#1] winuae problem z uruchomieniem
Witam przepraszam szukałem ale nic nie znalazłem nie wiem tez czy w dobrym dziale pytam ponieważ to mój pierwszy post.......

Działałem sobie już jakiś czas na emulatorze winuae 2.3.2.0 wszystko było ok aż do wczoraj uruchamiam go startuje normalnie jednak po chwili wypisuje mi żeby sprawdzim rom'y (mam spolszczenie) gdy sprawdzam wypisuje mi, że wszystkie są nie dostepne......... w wyniku czego gra nie startuje. Podobnie mam też z płytką miałem załatwione od amigowca dwie płytki system amiga os oraz pakiet z grami które uruchamiały się bez problemu czy to z cd czy z twardego dysku w chwili obecnej równiez nic nie startuje. Ekran starowy uruchomi się jednak po wyborze gry ........ cisza pojawia sie konfiguracja jak po wciśnięciu f12 dam mu start wypisuje, że nie ma dysku......
Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o komputery wiec proszę się nie dziwić jesli pytam o coś oczywistego dla kogoś innego. Szukałem w google znalazłem dwa takie przypadki jednak obie strony sa już nie dostepne.
Prosze o jakaś pomoc bo nudno być flashback'a i lotusa

Mogę dodać, że stało to się prawdopodobnie po formacie C jednak przeciez programy czy też gry które miałem na płytach przeciez powinny się uruchomić bez problemu co zreszta się dzieje gdy wrzucam płytkę na starym kompię wszystko smiga jak nalezy

Czy może brakowac jakiegoś sterownika ????? czy istnieje inny problem

Ostatnia aktualizacja: 25.09.2015 11:24:44 przez jokerdisco

Ostatnia aktualizacja: 25.09.2015 11:35:43 przez jokerdisco
[#2] Re: winuae problem z uruchomieniem

@jokerdisco, post #1

na ekranie startowym winuae przejdź sobie do zakładki ze ścieżkami dostępu i zobacz czy masz wpisany prawidłowy adres katalogu z romami, jeżeli tak to zobacz czy one tam w ogóle są (może w jakiś "cudowny" sposób zniknęły), możesz je też wykasować i wgrać tam na nowo (być może są uszkodzone)
[#3] Re: winuae problem z uruchomieniem

@nostrum666, post #2