[#1] WHDLoad + Workbench3.1.slave + WinUAE
Witam. Postanowiłem zapytać tutaj, bo w sumie dotyczy to działu emulacji. Korzystał ktoś z tego w połączeniu z obrazem dyskietki ADF zamontowanej w DF0, w WinUAE? Mam na myśli, że często gęsto po zamontowaniu np. jakiejś nowo powstałej gry, resetuje system aby WinUAE wystartowało z niego. W skrócie, chcę aby WHDLoad uruchamiając ten slave skorzystał z zawartości DF0. Jest to możliwe? Próbowałem trochę inaczej, tzn. skopiowałem zawartość ADFa do katalogu DATA, który jest wymagany przez owy slave i zadziałało.
[#2] Re: WHDLoad + Workbench3.1.slave + WinUAE

@Ponki1986, post #1

WHDload tworzy wirtualne środowisko, odcina się od systemu i go zamraża, a SLAVE wprowadza m.in. łaty, tak aby uruchomione w nim oprogramowanie nie korzystało z urządzeń zewnętrznych, tylko z RAM, w przeciwnym wypadku mógłbyś coś popsuć w systemie gospodarza. Whdload potrafi sobie doczytać to, czego nie ma w RAM, ale w tym celu zamraża uruchomione w sobie oprogramowanie, przywraca system, doczytuje i znów zamraża, każda taka czynność objawia się miganiem ekranu, co jest dość uciążliwe.
[#3] Re: WHDLoad + Workbench3.1.slave + WinUAE

@Ponki1986, post #1

To przygotuj sobie druga konfigurację Winuae do testowania gierek.
Już prościej się nie da.

Tak.
Można uruchomić więcej niż jeden emulator Amigi na raz. szeroki uśmiech
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem