[#6]
Re: WinUAE - Wazp3D vs Voodoo 3
@Don_Adan,
post #5
Po kolejnych testach...
Descent mimo fałszywych plików TEX i TBX nie ruszył. Następnie skusiłem się na demo Free Space. Ten w trybie renderowania Software działa elegancko na pełnym ekranie. Po przełączeniu na Warp3D i użyciu QuarkTex gra uruchamia się zarówno w oknie i na pełnym ekranie. Słychać dźwięk, niestety obraz jest czarny. Używając wielokrotnie klawisz ESC można z niej wyjść bez problemu. Zmieniałem w launcherze wszystkie dostępne ustawienia lecz nic to nie pomogło. Próba uruchomienia gry z użyciem Wazp3D kończy się GURU, nie zależnie od użytych ustawień (Soft, Hard). Grzebiąc w sieci znalazłem informację, że Hyperion wydał jakiś updated do gry, lecz nigdzie go nie znalazłem. Dodatkowo podejrzewam, że dotyczy on pełnej wersji a nie demo. Będę próbował coś dalej...
Quake 2 od CowCat-a jak wspomniałem działa bardzo fajnie. Zarówno w oknie jak i na pełnym ekranie. W tym drugim przypadku musiałem również wybrać natywną rozdzielczość mojego wyświetlacza, tak jak miało to miejsce w BlittzQuake. Renderowania Software również działa, ale uruchomienie gry w oknie sprawia, że jego zawartość jest całkowicie czerwona. Jak dobrze pamiętam, to dawno temu przerabiałem już ten temat i chyba zmiana głębi WB na 16 bit rozwiązała problem. Sprawdzę to jeszcze. Renderowanie Quake 2 z użyciem Wazp3D również dział, ale niestety bardzo wolno bo tylko w trybie SoftToBitmap. Użycie trybu Hard kończy się GURU. Sporadycznie po wyłączeniu gry systemie lubi się zawiesić i wyrzucić GURU.
Miłym aspektem w przypadku obu Quake-ów jest możliwość odtworzenia ścieżek dźwiękowych jakie niegdyś modnie upychane były w trybie Mixed Mode na płytach razem z grą. W tym celu należy utworzyć katalogi Quake1 i/lub Quake2 w ENVARC. W nich natomiast dwa pliki tekstowe o nazwach cd_device i cd_unit zawierające "namiary" na używany napęd CD-ROM.
Ostatnia aktualizacja: 14.02.2023 23:58:51 przez Ponki1986