kategoria: A500 Mini
[#1] A500 mini nie bootuje
Witajcie,
mam problem z A500 mini. Po włączeniu zasilania przyciskiem, po ok. 9-10 sekundach czerwona LED gaśnie. Brak obrazu przez ten czas. Testowane na zasilaczu 5V/2A (bez podłączonego pada i myszy).

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
[#2] Re: A500 mini nie bootuje

@kar78787878, post #1

Pewnie serwisanci się spotkali. To nowy sprzęt na gwarancji, reklamuj.
1
[#3] Re: A500 mini nie bootuje

@misiek2, post #2

Gdybym miał gwarancję/dowód zakupu, już bym to zrobił.
[#4] Re: A500 mini nie bootuje

@kar78787878, post #3

To co z tym zrobiłeś??

Kolega ma rację. Jak kupujesz Amigę w sklepie >> bierz paragon >> gwarancja.
[#5] Re: A500 mini nie bootuje

@_DiskDoctor_, post #4

Nie kupiłem w sklepie, ale na aukcji. Ze świadomością uszkodzenia. Za bardzo okazyjną cenę wraz z myszą i padem.

Gdyby ktoś jednak miał jakieś konkretne info w temacie, to proszę o odpowiedź.
[#6] Re: A500 mini nie bootuje

@kar78787878, post #5

Spróbuj z inną ładowarką. Ewentualnie innym kablem. Jeżeli mnie pamięć nie myli miałem to samo na ładowarce Sony 2A ale już na tej co miałem od telefonu Xiaomi wszystko działa dobrze.
[#7] Re: A500 mini nie bootuje

@czorny, post #6

Brak obrazu przez ten czas


Ja tutaj węszę jakieś niekompatybilności. Miałem tak na początku z Vampire V4 Standalone.

Ja bym spróbował na innym kablu HDMI (chyba że w zestawie był kabel "oryginalny"), ew. pogrzebał coś w urządzeniu do wyświetlania obrazu. Jeśli to TV, może zmiana ustawień HDMI zadziała.
[#8] Re: A500 mini nie bootuje

@kar78787878, post #1

1
[#9] Re: A500 mini nie bootuje

@PWS, post #8

...a jeśli tak, to znaczy, że to egzemplarz uszkodzony.

Ja bym reklamował u sprzedającego (towar uszkodzony = zwrot pieniędzy).
[#10] Re: A500 mini nie bootuje

@_DiskDoctor_, post #9

Przecież odpisał Ci w #5 jak nabył sprzęt i domyślić się można ze względu na cenę, że w stanie uszkodzonym.
[#11] Re: A500 mini nie bootuje

@kar78787878, post #1

Miałem to samo, z dnia na dzień złapał bricka... Bez aktualizacji, bez żadnego kombinowania, jedynie gwarancja. U mnie było tylko słychać że 2 sekundy intra i czerwona dioda.
Z tego co gdzieś wyczytałem, lubi padać właśnie pamięć flash i jedynie zaprogramowanie jej w czytniku może to postawic, jednak nie wiem dokładnie. Ja odesłałem, czekalem co prawda prawie miesiąc, ale przysłali nowa.

Taki tip, jak odsyłacie na gwarancję, odsyłajcie odrazu wszystko, bo u mnie się to przeciąglo, bo wymieniali sprzęt na nowy, i musiałem dosłać myszke i pada...
[#12] Re: A500 mini nie bootuje

@Jacques, post #10

Osobiście w takiej sytuacji nie widzę sensu partycypacji w tego rodzaju aukcjach.

W końcu A500 Mini to nie jest cena WARP.
[#13] Re: A500 mini nie bootuje

@kar78787878, post #5

Czyli kupiłeś uszkodzoną. Ja bym i tak próbował reklamować, nawet pomimo braku paragonu. Sprzęt jest na rynku niecały rok, więc gwarancja powinna działać, bo nie dało się kupić mini Amigi starszej :) Po prostu spróbował bym napisać do producenta, że jest taki i taki problem i może pomogą. Jeśli mają dobry marketing i obsługę klienta to powinni pomóc.
2
[#14] Re: A500 mini nie bootuje

@luk, post #13

Może poprzedni właściciel coś nawywijał i dlatego sprzedawał tanio uszkodzoną. W przeciwnym wypadku sam oddałby do naprawy gwarancyjnej. Bez gwarancji nie wierzę w przysługę producenta, która byłaby ekonomicznie opłacalna dla właściciela

Ostatnia aktualizacja: 21.12.2022 22:11:35 przez Jacques
[#15] Re: A500 mini nie bootuje

@Jacques, post #14

A może zgubił dowód zakupu i stwierdził, że szybciej będzie odzyskać jakikolwiek hajs za sprzedaż uszkodzonej? No nie wiemy jak było :) A uznanie reklamacji w takim przypadku przez producenta to nie byłaby przysługa, a dbanie o wizerunek - w przypadku tej firmy jest to ważne, bo jakąś tam markę sobie wyrobili poprzednimi, udanymi produktami.
[#16] Re: A500 mini nie bootuje

@luk, post #15

A może poszli do lasu... OK, może się dowiemy, ja spasuję przy pozagwarancyjnym dbaniu o wizerunek, to nie Bentley

Ostatnia aktualizacja: 22.12.2022 04:14:07 przez Jacques
[#17] Re: A500 mini nie bootuje

@Jacques, post #16

Napisanie maila do firmy zajmie kilka minut i nic nie kosztuje, co mu szkodzi? :) I jeszcze raz się powtórzę: wszystkie The A500 mini mają mniej niż rok, więc z zasady muszą mieć jeszcze gwarancję ;)
[#18] Re: A500 mini nie bootuje

@luk, post #17

Nie muszą, jeśli uszkodzenie nastąpiło z winy właściciela, a poprzedni się pozbył za bezcen jak rozumiem. EoT z mojej strony, niech właściciel próbuje, w sumie wiele do stracenia nie ma, a potem się podzieli wrażeniami
[#19] Re: A500 mini nie bootuje

@luk, post #15

Najlepiej płacić kartą, nawet w sklepie stacjonarnym. W przypadku zgubienia paragonu, transakcje znajdziesz na wyciągu.
Zgodnie z przepisami, dowodami zakupu są nie tylko paragony, ale także faktury, wyciągi z konta, potwierdzenia płatności kartą
1
[#20] Re: A500 mini nie bootuje

@nekroskop, post #19

Witajcie,
- mail do retrogames.biz wysłałem wczoraj, równocześnie z wiadomością na forum,
- zakupiłem ze świadomością uszkodzenia, ale wiedza ta nie wynikała z licytowanej ceny, ale z informacji od sprzedającego w treści aukcji,
- możemy gdybać czy sprzedający coś kombinował, równie dobrze nie chciało mu się/nie miał wiedzy co dalej zrobić,
- ja widzę sens partycypowania w takich aukcjach, bo całość nabyłem w cenie praktycznie takiej samej jak najniższa cena rynkowa nowego pada (pad i mysz są sprawne),
- reset fabryczny niestety nie pomógł - efekt jest taki sam, czerwona led gaśnie po ok. 8-10 sekundach od włączenia zasilania,
- problem nie leży w HDMI, bo w ogóle nie dochodzi do momentu pojawienia się logo - odnoszę wrażenie, że właśnie w tym momencie kiedy powinno pojawić się logo i dżingiel, konsola wyłącza się.
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem