[#10]
Diuna, wersja bliska finału lub finalna
Jeszcze drobna uwaga - jeśli już musisz robić z gwiazd krzyżyki, to skrajne piksele zrób ciemniejszym odcieniem. Efekt "gwiazdki" zachowasz, a nie będą tak kłuły w oczy.
Tak zrobiłem, ale te szare piksele nie są wystarczająco widoczne.
Ładniejsze. Ale cień dalej zbyt mało intensywny IMO. I ta flara jakaś taka... Chociaż zdecydowanie najlepsza jak do tej pory. Od Smooth lepszy byłby Antialias.
Widocznie lubię jasne kolory, dlatego planeta jest jasna.

Uważam jednak, że cień jest już wystarczająco intensywny, planeta okrągła, a flara jest również OK.
Ta wersja jest już końcowa. Potem mogę robić ew. wersję jeszcze usprawnioną, ale uważam, że osiągnąłem to, co chciałem - planeta wygląda bardzo dobrze.
Rysunek przygotowałem w trybie 256 kolorów, ale pewnie ich wszystkich nie używam.
Myślę, że taki rysunek świetnie nadawałby się do jakiegoś konkursu. I zapewne mógłby konkurować ze "współczesnymi" pracami w 24bit, bo ma bardzo żywe kolory.
Także rysunek planety Diuna uważam za zakończony i przechodzę do nowych wyzwań. Pracuję nad grą na RetroKomp 2018.
Oczywiście swój warsztat rysowniczy będę nadal polepszał i - myślę, że zaprezentuję nowe, ciekawe prace.