@Amcio, post #29
@arturB, post #24
Tak tez prezentuje sie wersja linux na amigaOne x5000 i wyrabia w fullHD w - zaryzykuje- okolo 60fps. To jednak zasluga gpu i rdzeni procesora. Mam obawy czy wyjdzie tak pynnie pod OS4. Co do strony wizualnej to podejrzewam jest osiagalne.
@arturB, post #31
Chodzi mniej wiecej o to, ze ta gra wykorzystuje niemal wszystkie technologie, ktore mamy we wspolczesnych produkcjach - poza raytracingiem. Na amigach dotąd nie ma chyba niczego takiego. Pod tytuł Doom3 podstaw sobie plakietke dowolnej produkcji... GranTurismo, Halo, Gta, Assasin Creed etc. Różnicajest taka że do tych gier nie ma źródeł, a nikt nie napisze ich dla amigi od zera.
@MUFA-amigaone-pl, post #23
Spokojnie wersja dla AmigaOS 4 nie została jeszcze upubliczniona, co oznacza iż autor ma pełną świadomość że brakuje jej jeszcze do doskonałości. No ale z kazdym dniem skraca ten dystans
@Amcio, post #29
@Private_Public, post #36
@MUFA-amigaone-pl, post #33
@Amig_OS, post #39
HunoPPC zamieści dziś filmik
@recedent, post #41
@michal_zukowski, post #42
@Amig_OS, post #43
@Amig_OS, post #43
@Amig_OS, post #39
jak ewaluowała
@szczupi26, post #47
@Amig_OS, post #48
@michal_zukowski, post #49
@michal_zukowski, post #49
Po czym wnosisz cokolwiek o umiejętnościach programistów, skoro na MorphOSie nie ma obecnie shaderów i Cowcat nie mógł zrobić wersji z shaderami?
@michal_zukowski, post #49
@MUFA-amigaone-pl, post #51
@Amig_OS, post #54
@recedent, post #55
@HOŁDYS, post #56
@recedent, post #55