@marcik, post #28
@smith, post #17
@smith, post #31
@smith, post #24
@Grzegorz Kraszewski, post #36
@MinisterQ, post #38
Chodziło po prostu o to, by wywołać kolejną burzę w szklance wody, i żeby w gruncie rzeczy napisać, iż OS4 MOŻE być kiedyś lepszy niż MOS!
A co do MUI vs. reaction, oraz rzekomej wady MUI jaką jest to "zbudowanie własnej hierarchii klas obok klas systemowych"
Co daje większe możliwości? Które GUI jest bardziej funkcjonalne?
@smith, post #42
@smith, post #41
@Grzegorz Kraszewski, post #46
@smith, post #41
@smith, post #41
W AOS4 jest możliwość wprowadzenia ochrony pamięci w przyszłości dla "nowych" procesów i izolacji w takim środowisku dla "starych".
@MinisterQ, post #43
Nie jesteś w stanie tego wykazać praktycznie.
O tak, np. w temacie notyfikacji dla przykładu Reaction wymiata MUI...
Że o zwykłej konfigurowalności GUI od strony użytkownika nie wspomnę.
@Grzegorz Kraszewski, post #51
@Grzegorz Kraszewski, post #46
Dlaczego jest zamknięta? Jakiś mały wykład z architektury MOS-a nam zrobisz o Mistrzu?
- Działanie na lepszym sprzęcie.
- Obsługa większej ilości kart graficznych.
- Dobra implementacja OpenGL.
- Większa ilość oprogramowania.
@Sventevith, post #58