Minniat napisał(a):
> Szuler zgodził się ze mną w niektórych punktach, np.
Problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego?
> 1) Katalog Prefs zawiera nie tyle dużo ikon, ale wiele
> możliwości konfiguracyjnych.
Nie zgodzilem sie z toba w tej kwestii
> 2) DirectX jest wysokopoziomy, cybergraphics.library nie.
Spytalem co z tej nie-wysokopoziomowosci cgfx dla ciebie wynika. nie odpowiedziales.
> 3) GUI Windowsa może nie jest sztywne, ale czy jest coś takiego
> jak MUI?
Nie zgodzilem sie z toba w tej kwestii. Co wiecej, napisalem ze jest wiele toolkitow znacznie lepszych niz MUI (chociazby Qt3/Qt4).
> 4) Atuty IFF są niezaprzeczalne,
Zeby ktoremus atutowi zaprzeczyc, musialbys je wymienic.
> wystarczy spojrzeć na
> iffparse.library - bardzo prosta obsługa plików, które mogą
> zawierać dosłownie dowolny rodzaj danych.
Pod inne systemy operacyjne istnieja inne kontenery ktore rownie latwo sie obsluguje.
> 5) Windows pobiera znacznie więcej pamięci, a programy znacznie
> więcej pamięci dyskowej i zasobów komputera.
Nie zgodzilem sie z toba w tej kwestii. Napisalem ze programy oferujace podobna funkcjonalnosc jak te windowsowe zuzywaly by podobna ilosc pamieci i zasobow.
> 6) C, S, DEVS, LIBS - łatwiejsza kontrola systemu.
Nie zgodzilem sie z toba w tej kwestii.
> Uważam siebie za dość dobrego programistę, nazywanie mnie, że
> staram się być programistą to dla mnie coś niezrozumiałego.
W zyciu spotkasz sie jeszcze z wieloma sytuacjami ktore nie beda dla ciebie zrozumiale. Jak dla mnie jestes poczatkujacym programista.
> Edytor tekstu - jest w fazie projektu. Na PPA chciałem
> skonfrontować czy klasa line jest dobrym rozwiązaniem.
Dobry programista nie musialby na ppa dyskutowac tak trywialnych problemow. Dobry programista nie dowiedzialby sie dopiero ode mnie o tak trywialnych funkcjach biblioteki exec.library. Dobry programista nie uzaleznialby szybkosci dzialania gry od czestotliwosci odswierzania obrazu. To tylko pare szczegolow.
> Robbo
> jest w wersji 1.0 - timer.device jest tutaj niepotrzebny.
I tak uwaza dobry programista? Naprawde? Cala masa ludzi napisala ci, ze twoje odliczanie klatek i uzywanie do tego funkcji WaitTOF() to zly pomysl. Ale "dobry programista" uznal ze ma racje i pozostal gluchy na argumenty. Dobry programista uzyl bardzo wyrafinowanej petli opozniajacej:
for (i = 0; i < 8; i++)
WaitTOF();
Dobry programista chwile po tej petli rysuje obiekty na ekranie. Dobry programista zapomnial jednak, ze dobra praktyka jest tak zwany "double buffering", przy czym w nim takze nie uzywa sie funkcji WaitTOF(), tylko WaitBOVP() (niech dobry programista sprawdzi do czego ta funkcja sluzy i zastanowi sie dlaczego jest lepsza).
> Poza
> tym moje projekty to moja sprawa.
wystawiles je na ppa i spytales o opinie. Opinia zostala Ci udzielona a wszelkie rady zignorowales. Poza tym nie mozesz w jednym miejscu pisac jakim to wspanialym programista jestes, i uzywac swoich projektow jak wizytowki, a chwile pozniej pisac ze to twoja sprawa. :)
> Nadal odnoszę się do Digital Illusions. Ich produkcje to dowód,
> że na Amigę można pisać i to bardzo jakościowe produkcje,
> trzeba tylko zebrać sztab ludzi i mieć duży zapał.
Ich produkcje to dowod, ze na amige
mozna bylo pisac jakosciowe produkcje
kilkanascie lat temu.