[#20]
Re: Gra wzorowana na D&D.
@Ender,
post #15
Port na Morphosa nie powinien być problemem o ile to cudo jest w pełni zgodne z funkcjami intuition i graphics.library, a z tego co wiem to tak właśnie jest. Tak samo dałoby radę za jednym zamachem trzasnąć os4 i arosa, kwestia kompilacji pod konkretny system. Mam za dużo sprzętów w domu żeby kupować maka i morphosa (no i mam ważniejsze wydatki), ale nie problem mi pożyczyć ten sprzęt na czas pisania portu.
Ale to w drugiej kolejności. Gra, którą aktualnie męczę (już na nią nie mogę patrzeć powoli) jest napisana w C w autorskim silniku i tendencja w nim jest taka, że odchodzimy od rozwiązań systemowych, bo te są albo za wolne albo zbugowane na wcześniejszych kickach, albo nie dają wystarczającej elastyczności albo są zbyt zasobożerne na 68k. Za to nie ma problemu, żeby potem funkcjom olewającym system napisać drugi, systemowy wariant, który będzie używany przy kompilacji na nowsze sprzęty.
Rozdzielczość 320x256 to też nie jest rzecz na sztywno - ważne, żeby w niej grafika dobrze wyglądała, ale przecież nie ma problemu dorobić wybór rozdziałki - pole widzenia będzie większe.
Ponawiam swój post - dajcie mi zespół ludzi, który zrobi wszystko prócz kodu, to programista się znajdzie. Nie urządzajcie sobie przy tym żadnych systemowych wojenek, bo ile można.
@Kamikadze: nie wiem czy zauważyłeś, ale teraz dość popularne są wszelkiej maści pikselowe gry. W sprawnych rękach grafika piksele nie straszą, wręcz przyciągają, niezależnie czy odpalane na 68k czy na i7. ;)
Ostatnia aktualizacja: 15.04.2015 23:01:27 przez teh_KaiN