[#61] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Cytadela update
[#62] Re: Cytadela update

@ingenic, post #61

Z teraźniejszości tak, jednak w tamtym czasie, przynajmniej dla mnie, była całkiem w porządku, chociaż na mojej A600 bez dopałki grało się ciężko, ale co tam, męczyłem, jak wszyscy. Od tamtej pory nie dotykałem, więc teraz będzie okazja sobie przypomnieć. Fajnie, że komuś się chce coś poprawiać, modyfikować i polepszać. Duuuuuuży plus ode mnie.OKOKOK
1
[#63] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Cytadela update
[#64] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Cytadela update
[#65] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Cytadela update
[#66] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Cytadela update
[#67] Re: Cytadela update

@juen, post #59

Hmm, ja ostatnio dochodzę do wniosku, że chyba pixele mi się przejadły. Może nie chodzi o same pixele, co o niskie rozdziałki. Wiem, napiszecie, że to zgodnie ze sztuką i tak się kiedyś robiło, że to bardziej amigowe, ale takie 640x480 chyba bardziej by mi podeszło. Ot moje zdanie.
1
[#68] Re: Cytadela update

@Jacques, post #38

Próby z Cytadelą na A500 rev. 6A(1MB chip+1.5 slow)+TF536(030+64MB fast):
1. Kick 1.3 - płynność na ekranie "3" (małe skoki - wersja dyskietkowa - konfig na początku wykrywa procesor 020),
2. Kick 3.1 - płynność na ekranie każdym(nie skokowaszeroki uśmiech), gram na "7"(bo widać pasek z parametrami)(wersja dyskietkowa),
3. Kick 3.1 - płynność na ekranie każdym (ale widać malutką "skokowość")(wersja WHDLoad-karta CF 4GB)
Nie wiem jak inne wersje, ja mam dyskietkową taką, gdzie obijanie o ściany nie zabiera zdrowia(ale nie próbowałem na wysokiej trudności), granie na myszy jest możliwe i przyjemne(lewą ręką sterujemy joystickiem, a prawą myszą obracamy ekranem).
Spróbuj zagrać na wersji dyskietkowej, poczujesz przyspieszenie w stosunku do WHDLoad.

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2021 13:07:24 przez AD99
1
[#69] Re: Cytadela update

@AD99, post #68

Na starym PC grałem w tego typu gry właśnie joy + mysz, zamiast klawa + mysz i bajka. W joysticku 2 spusty jeden to skok, drugi kucanie. Mysz jeden przycisk strzelanie, drugi przeładowywanie lub następna broń. Jeśli da się konfigurować polecam. No i reszta jak opisał kolega.
1
[#70] Re: Cytadela update

@AD99, post #68

Próby z Cytadelą na A500 rev. 6A(1MB chip+1.5 slow)+TF536(030+64MB fast)


Super zestawienie, dzieki. Wersja poprawiana to ta oryginalna (powiedzmy, ze dyskietkowa). Dostepny WHDLoad ma faktycznie dodatkowe poprawki np. w obsludze cache i nie wiem, czy to nie wplywa na faktyczne wyniki na 020+. Fast vs slow robi oczywiscie roznice (gra wybiera fast jesli tylko jest) ale moze ktos wyjasni czy faktycznie wersja Kickstartu moze miec wplyw na wydajnosc skoro gra nie uzywa systemu?

Swoja droga w wersji oryginalnej obijanie o sciany zabiera energie tylko przy ustawieniu "hard".

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2021 01:16:42 przez kane
[#71] Re: Cytadela update

@kane, post #70

To moze byc kwestia karty TF536, czy ona poprawnie dziala z kickiem 1.3, bo gdzies czytalem, ze potrzebuje 3.1? Zreszta rozpoznanie 68030 jako 68020 tez jest nieprawidlowe.
1
[#72] Re: Cytadela update

@Don_Adan, post #71

Jeśli karta zgłasza się w obszarze ZorroIII, to kick 1.3 nie będzie widział takiej pamięci.
1
[#73] Re: Cytadela update

@Don_Adan, post #71

Mi przyszło do głowy, że może kick1.3 jest w SLOW (generator rnd używa skoków do ROM), engine gry też w SLOW i wtedy to mogą być spowolnienia. O ile faktycznie tak się zdarzyło.
1
[#74] Re: Cytadela update

@arturB, post #1

Ja pierniczę,
Siedzę sobie nieświadomy tego, co się odwala na tym forum, az dostaje info od Voyager’a, ze spoko plan i w ogóle :)
Dzwonie do niego, pytam: „skad wiesz?”, a on: „już wszyscy wiedza” :)))
Myslalem, ze trzymamy mordy na kłódkę, a tu niespodzianka... hehe.
Niesamowicie się cieszę z odzewu.
Amiga rulez :)

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2021 14:55:11 przez Kalosz
2
[#75] Re: Cytadela update

@Kalosz, post #74

Działajcie i mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze. Trzymam kciuki !
[#76] Re: Cytadela update

@Kalosz, post #74

OK
1
[#77] Re: Cytadela update

@Kalosz, post #74

Też się cieszymy. Jest potencjał nowej wersji.
1
[#78] Re: Cytadela update

@ingenic, post #23

Ja tam od poczatku wiedziałem, ze „jesteśmy zarabisci”, ale wszyscy, którzy mnie znają wiedza, ze „skromność” to moje drugie imię :)
Polecam podcast na kanale Nerdy Nocą, gdzie przez półtorej godziny staram się odpowiadać na pytania Kai dotyczące głównie Cytadeli i naszych korzeni, czyli Amisceny!
2
[#79] Re: Cytadela update

@Kalosz, post #74

Miałem do Ciebie pisać, ale Voyager był szybszy widzę ;)
1
[#80] Re: Cytadela update

@alt_, post #79

A tymczasem czekamy, czekamy i trzymamy kciuki

Ostatnia aktualizacja: 13.07.2021 12:54:24 przez Jacques
1
[#81] Re: Cytadela update

@Jacques, post #80

WIP... Oj... nie chcę straszyć ale róbcie upgrade sprzętu - turbinki i coś na deinterlace.
2
[#82] Re: Cytadela update

@arturB, post #81

Sprzęt czeka, dawać CYTADELĘ
2
[#83] Re: Cytadela update

@AD99, post #82

Potwierdzam
[#84] Re: Cytadela update

@arturB, post #81

coś na deinterlace.


może być?
2
[#85] Re: Cytadela update

@arturB, post #1

Czy można pobrać tą poprawioną wersję?

Wczoraj sobie zapuściłem Cytadelę i poszedłem na łatwiznę, bo chciałem bezstresowej rozpierdziuchy pooglądać inne tektury i odpaliłem w trybie treningu i kurcze, naprawdę jest frajda, te rozbryzgujące się plamy krwi na ścianach, płonące postacie od napalmu, zwisające haki pod sufitem, obracające się wiatraki- jest frajda OKOKOK
Jak ktoś twierdzi, że Cytadela to poziom Wolfensteina to dawno nie grał w obie gry.
Przypominam przy okazji, że w Wolfensteinie obrót jest skokowy (o pewien kąt) nie płynny, bez względu na moc obliczeniową w Cytadeli przy odpowiednio mocnej Amidze obroty są płynne ok, racja
1
[#86] Re: Cytadela update

@arturB, post #81

Cześć. Turbinka jest, coś do interlace także (mam "Monitor TV" ze wbudowanym scan double + flicker fix w standardzie)ale... może pomyślcie o obsłudze trybów dodatkowych, jak np DoublePAL czy DoubleNTSC. Są to tryby ~30khZ i nie dość że nie trzeba deinterlace, to na dodatek działają na większości monitorów łąpiących sygnał od 30kHz właśnie. Wprawdzie zajmuje to trochę mocy procka, ale jako opcja jest warte przemyślenia.

Pomyślcie może też o użytkownikach AGA żeby może dla nich dodać trochę kolroków lub podobne w "bonusie za sprzęt"
1
[#87] Re: Cytadela update

@BULI, post #85

Dołączam do pytania. Można gdzieś pobrać?
1
[#88] Re: Cytadela update

@nostrum666, post #87

Niestety poprawiona wersja nie dziala jeszcze tak, jakbysmy oczekiwali i wstrzymalismy jeszcze publikacje. Dwójka wciąż w budowie.
5
[#89] Re: Cytadela update

@arturB, post #88

Ok, dobrze, że coś się dzieje .
[#90] Re: Cytadela update

@twardy, post #89

I cyk gra gotowa :)

1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem