@_arti, post #136
@san_u, post #151
Ścian nie trzeba obracać wokół osi, ich transformacja polega na pomijaniu linii do transformacji w poziomie i i pomijaniu/dublowaniu pikseli do transformacji w pionie.
@BenHur, post #161
Witam wszystkich, kurcze u mnie po naciśnięciu "+" na klawiaturze numerycznej okienko robi się malutkie a po naciśnięciu "-" zwiecha :-/
Wersja jaką pobrałem to 1.3
Version: 1.3
Engine Build: 22.03.30.02
Slave Build: 22.03.09.01
@AD99, post #163
@Jacques, post #168
Sam slave to nie za dużo wnosi :)
Bardziej technicznie.
Jest jeszcze magiczny plik cyt.dat, który jest najważniejszy. Jest to nowy/poprawiony engine gry. Nie zmieści się objętościowo na dysku w tym miejscu gdzie jest stara wersja silnika.
Wiadomo: naprawienie błędów i dodanie nowych rzeczy, nie jest za darmo, więc autor zdecydował się na taką hybrydową drogę (WHDLoad + cyt.dat). Chodziło też o zminimalizowanie czasu pracy, bo był jasno określony termin. Dodatkowo WHDLoad bardzo ułatwia wyłapywanie błędów i załatwia ubijanie systemu za darmo. Z tego co wiem inne rzeczy, które zostały zmienione mają ten sam rozmiar, więc bez problemu je podmieniono (tak przynajmniej ja bym zrobił). Osobiście wolałbym to przepisać od nowa (i nawet dłuższą chwilę siedziałem nad tym ale terminy nie pozwalały na to), ale to jest masakryczna ilość pracy, siedziałem trochę nad kodem (oprócz pracy nad kodem slave) by poprawić błędy w enginie typu SMC, kickrom RND.
Sam slave oprócz łat na wywołania systemowe w grze i ładowania różnych rzeczy to w zasadzie robi za podmianę silnika w odpowiednim momencie. Plus jakieś tam fikołki z mapowaniem klawiszy dla A500 mini.
Podsumowując. Z tego co ja wiem to nowa wersja gry z założenia ma być tylko po angielsku i ma działać tylko z WHDLoad.
@Jacques, post #177