[#181] Re: Cytadela update

@waldiamiga, post #180

Może to dobry pomysł, pójść w "mocne" Amigi pozwolić sobie na więcej?! ok, racja
3
[#182] Re: Cytadela update

@arturB, post #178

Skompilowany i gotowy do użytku edytor. :)
2
[#183] Re: Cytadela update

@BULI, post #181

Może to dobry pomysł, pójść w "mocne" Amigi pozwolić sobie na więcej?! ok, racja


Tylko co to są te mocne amigi ? mi raczej pomysł średnio się podoba, bo bardzo zawęzi liczbe użytkowników, "gołe" kompy to już chyba rzadkość raczej bym wybrał wyśrodkowanie wymagania 😉
[#184] Re: Cytadela update

@mike100, post #183

Tylko co to są te mocne amigi ?

Czy forum ma opcję zrobienia głosowania jak na Twitterze ?
Twórcy będą wiedzieli pod co zoptymalizować silnik gry.
1
[#185] Re: Cytadela update

@arturB, post #178


Nasz silnik dla slabych amig skonczyl sie na takim etapie... uznalismy, ze to jednak niczego dobrego nie wrozy. Reszta gry w hires laced a tu taki kotlet... nie lezy nam to bardzo
9
[#186] Re: Cytadela update

@arturB, post #185

A dejże archiwum, połazimy sobie. :)
1
[#187] Re: Cytadela update

@arturB, post #185

Jakie wymagania płynności i detali z filmu ?

Ostatnia aktualizacja: 25.08.2022 22:00:16 przez Sventevith
[#188] Re: Cytadela update

@Bociek78, post #184

Czy forum ma opcję zrobienia głosowania jak na Twitterze ?


Fajny pomysł każdy user ma jeden głos i można by zobaczyć jak wygląda sprzętowym amigowanie w 2022 (jak ktoś ma x amig to powinien wybrać jedną, ta ulubioną 😉)
3
[#189] Re: Cytadela update

@arturB, post #178

Ten request to do Kane'a


Dziękuję, napisałem OK
[#190] Re: Cytadela update

@Sventevith, post #187

Narazie to 020 + fast... 32kol ( nie aga )... W Cytadela Remonstered na 1200z fast jest juz 2cyfrowy framerate
5
[#191] Re: Cytadela update

@arturB, post #190

32 kolory to troche malo jak na FPP.
1
[#192] Re: Cytadela update

@arturB, post #190

Czy silnik to raycaster ?
[#193] Re: Cytadela update

@arturB, post #190

Taki config jak A600 z furią, myślę że byłby dobrym targetem.
1
[#194] Re: Cytadela update

@Jacques, post #189

Zamiane klawiszy daloby sie generalnie zrobicbez problemu, natomiast to co jest w tej chwili jest najbardziej zblizone do oryginalu. No i jest jeszcze kwestia kto co lubi mi osobiscie odpowiada poruszanie sie przod/tyl myszka bo mozna to robic "delikatniej" niz przez klawisze W/S. Zgadzam sie jednak ze moze to byc dziwne szczegolnie przy przyzwyczajeniach ze wspolczesnych gier na PC. Jakby bylo mocne parcie to moge zrobic, moze jako opcje.

Co do Cytadeli 2, aka Evacuation... problem wlasnie w tym w co warto celowac i ile czasu da sie na to realnie poswiecic. Zrobione na silniku od Cytadeli 1 to byloby jak nowe etapy z ta sama mechanika, moze i fajne ale... sa obecnie inne opcje. A napisanie nowego silnika to juz grubsza sprawa. Zobaczymy.
2
[#195] Re: Cytadela update

@arturB, post #190

Hej,
Cytadela jest oparta o raycasting?
Czy w tej nowej szybszej wersji zmienialiście
Algorytm do renderowania ścian i przechodzenia
Przez grid?

Ja ten swój projekt który sobie tak tu dłubię w innym wątku
Oparłem na początku na fajnym podejściu tego pana:
https://lodev.org/cgtutor/raycasting.html

Moze sprobojcie przetestować? Chodzi mi tu algorytm głównie nie jego implementacja.

Ja u siebie sporo pooptymalizowalem już co prawda fixed pointy, luty, obrócone textury itp.
2
[#196] Re: Cytadela update

@kane, post #194

Nie chodzi o poruszanie przód tył myszką, tylko że ruch do przodu jest na lewym przycisku, a strzał na prawym. Powinno być moim zdaniem odwrotnie, poza tym jest OK
2
[#197] Re: Cytadela update

@kane, post #194

Panowie co by to nie bylo skoro wam sie chce i daje wam fun (wiadomo dukatow z tego nie bedzie) my spolecznosc ucieszymy sie z czegos nowego na nasze wysluzone ale dzielne Amigi
5
[#198] Re: Cytadela update

@arturB, post #185

Pierwsze wrażenie jak na ECS, moim skromnym zdaniem całkiem przyzwoicie OK
3
[#199] Re: Cytadela update

@don_rafito, post #198

Wiesz, że ECS to lata 80 ? Pewnie wiesz prawda ?
Lepiej żeby engine potencjalnej Cytadeli 2 przypominał bardziej to:
[#200] Re: Cytadela update

@buldogkekon, post #199

Wow, przecież to spokojnie można porównać z jakimś średniawym FPSem na Playstation! A często widziałem gorsze. To jest mega jak na Amigę!
3
[#201] Re: Cytadela update

@buldogkekon, post #199

Wiesz, że AGA to lata 90 ? Pewnie wiesz prawda ?
Lepiej żeby engine potencjalnej Cytadeli 2 przypominał bardziej to:
2
[#202] Re: Cytadela update

@_arti, post #200

Szkoda, że nie ukończone, ale faktycznie wygląda świetnie i nieźle działa.
[#203] Re: Cytadela update

@karolb, post #201

A jeszcze lepiej jakby twórcy potencjalnej Cytadeli 2 nie zapomnieli dać widoku dzierżonej broni :)
[#204] Re: Cytadela update

@karolb, post #201

Skąd weźmiesz zasoby na przygotowanie takie engine? OD razu Ci podpowiem, że kane sam tego nie zrobi. Tutaj jest potrzebny zespół i kupa kasy.
[#205] Re: Cytadela update

@Wankowicz, post #204

a może zamiast strzelanki 3d, zrobić ścigałkę 3d, wtedy jakością obiektów/tekstur można zmieniać wymagania sprzętowe, zacząć nawet od wersji lores, z biedateksturami, a potem ewentualnie dodać coś bardziej zaawansowanego.
2
[#206] Re: Cytadela update

@Wankowicz, post #204

To był sarkazm ;)
[#207] Re: Cytadela update

@karolb, post #206

Rozumiem OK
[#208] Re: Cytadela update

@kane, post #194

Odpaliłem wczoraj Cytadelę (ta nową) na mojej A1200 z ACA1221LC (68EC20 26.67Mhz) i zauważyłem, że obracanie się w lewo jest znacznie szybsze/płynniejsze niż obracanie się w prawo
Sprawdziłem kilak możliwych ustawień i cały czas ten efekt mam.
Najlepiej to widać na odpowiednio dużym ekranie (F7).
Po przełączeniu się na szybszy zegar w ACA czyli 40mhz efekt jest już prawie niezauważalny.
[#209] Re: Cytadela update

@BULI, post #208

Wszyscy odpalają Cytadelę na mocnych 030 lub 060- u Was nie ma tego efektu?
Bo ja dodatkowo sprawdziłem na TF330 czyli mocnej 030 i jest widoczny ten efekt, ale z racji mocy, wiadomo- jest szybko i płynnie znacznie trudniej to zauważyć (trzeba już wiedzieć czego szukać) ok, racja

Ostatnia aktualizacja: 24.05.2023 14:47:29 przez BULI
[#210] Re: Cytadela update

@BULI, post #209

Ooo... nie zwrocilem uwagi. Musze obczaic. Z obracaniem wogole jest troche gorzej niz z ruchem przod/tyl. Obracanie jest odrobine skokowe w przeciwienstwie do chodzenia... no ale sprawca zamieszania - Kane - pogonil mnie za te komentarze
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem