[#661] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #660

Niekoniecznie pixelart ale wątek dotyczy jedynie ręcznie rysowanej grafiki w grach.
Sporo GIGANTYCZNYCH (i genialnych) GIFów
2D na neoGAFie

Art style (i wszytko inne) z Cuphead po prostu miażdży
[wyróżniony] [#662] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #661


Commando Arcade - data wydania: 24 Maj 2014
[#663] Re: Pixele, piksele

@Leon, post #662

Grafika CUD! OK
[#664] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #661

Graficznie jest pięknie, widać unikalny styl. Pytanie tylko czy da się w to grać, znaczy się czy gra z taką ilością obiektów które chcą nas zabić jest czytelna? Czy po przeciwniku widać że zaraz będzie atakował i czy pociski są na tyle widoczne żeby ich nie przeoczyć?
[wyróżniony] [#665] Re: Pixele, piksele

@Hexmage960, post #663

[#666] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #665

Ładnie to wytłumaczył. Chciałem tą drugą część o Apple obejrzeć, ale chyba jeszcze jej nie ma.

Ostatnia aktualizacja: 20.08.2015 01:18:52 przez ZbyniuR
[#667] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #665

Świetne, może wiedza archaiczna, ale dobrze wiedzieć skąd pochodzą pikselkowe ograniczenia ;) OK
[#668] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #667

Nie wiem komu zrobie reklame, ale ta gierka moze byc ciekawa.

https://www.kickstarter.com/projects/514621648/tower-57
[#669] Re: Pixele, piksele

@stefkos, post #668

Nio, gierka miażdży kilkoma pomysłami.
[#670] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #669

Przekozackie ;)
[#671] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #669

[#672] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #671

Tak dziś sobie pomyślałem żeby dodać kilka "sprzętowych" efektów do pracy którą popełniłem jakiś czas temu. Próbowałem otrzymać podobny efekt. Wiadomo, że grafika mniej szczegółowa, niemniej próba jest
[#673] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #672

No bardziej kolorowo teraz, ale wciaz troche malo czytelnie.

A te Tower 57 - rewelacyjny pikselart ok, racja
[#674] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #671

Zapowiada się naprawdę miodnie OK
[#675] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #672

Nie wiem o co chodzi z tymi "sprzetowymi" efektami ale grafika przepiekna!
[#676] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #675

Dzięki, swego czasu byłem owładnięty zrobieniem grafiki do gry w stylu NESowego "Metal Gear Solid".



Ostatnia aktualizacja: 03.09.2015 12:26:03 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#677] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #665

Pojawiła się część 2 tego filmiku....
How gfx works - part 2
Przy okazji pochwalę się że w filmie pan wykorzystał 2 moje obrazki ;) zaraz po obrazku Mirage'a - how kool is that szeroki uśmiech
[wyróżniony] [#678] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #670

[#679] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #677

Bardzo ciekawy materiał :)
Pamiętam, że otworzyłem oczy ze zdziwienia, kiedy okazało się że sam jednokolorowy ekran 320x200pikseli mógł nie zmieścić się w 4kilobajtowej pamięci urządzenia. A gdzie reszta kodu inne elementy, animacje, kosmos normalnie.
[#680] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #677

Dzięki za tego linka bo inaczej pewnie bym przegapił. Wreszcie kumam grafę w AppleII. :)
[#681] Re: Pixele, piksele

@ZbyniuR, post #680

Witam wszystkich. Dzisiaj pierwszy raz od 15 lat spedzilem 5 godzin w Deluxe Paint IV na Amidze 600. Pozdrawiam, Shogoth



krok 1


krok 2


Ostatnia aktualizacja: 12.09.2015 23:03:48 przez shogoth

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2015 23:06:24 przez shogoth
[#682] Re: Pixele, piksele

@shogoth, post #681

No całkiem zacnie OK - aż korci mnie, żeby też spróbować sobie odświeżyć DPIV

Ostatnia aktualizacja: 14.09.2015 09:55:51 przez BULI
[#683] Re: Pixele, piksele

@shogoth, post #681

fajnie
tyle co mogę poradzić to żebyś starał się używać pełnych kolorów.
szybciej i łatwiej zbudujesz światłocień i wtedy dopiero warto dłubać w detalach.
używanie ditheru na tym etapie (i tej palecie) nie ma sensu.
powodzenia!

zrób coś na LE koniecznie
[#684] Re: Pixele, piksele

@BULI, post #682

Dzieki, pierwsza proba dopiero :)
[#685] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #683

Dzieki jokov,

Jak najbardziej popracuje nad paleta nastepnym razem.
[#686] Re: Pixele, piksele

@shogoth, post #685

Jest całkiem nieźle, oby tak dalej. W kwestii technicznej to faktycznie, ogólnie rzecz biorąc, dithering używamy dopiero wtedy, gdy w palecie brakuje nam już wolnych kolorów - w Twoim rysunku, na tym etapie, nie jest on więc (jeszcze) konieczny.

No i podobnie jak Jok, zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie AMIGA GRAPHICS COMPETITION na Loaderror w Gdańsku: http://retrokomp.org/?page_id=1551&lang=pl_PL

Ostatnia aktualizacja: 14.09.2015 12:57:31 przez slay
[#687] Re: Pixele, piksele

@slay, post #686

Dzieki Slay. W glowie mam kolejny pomysl na pixele i na pewno zastosuje sie do rad.
Co do zaproszenia na Loaderror to bardzo chetnie ale nie wiem czy dam rade (mieszkam za granica).
[#688] Re: Pixele, piksele

@shogoth, post #687

[#689] Re: Pixele, piksele

@shogoth, post #681

Fajny klimat! OK
[#690] Re: Pixele, piksele

@codi, post #688

Dzięki wielkie za link.
Podeślijcie więcej jeżeli można i są tak samo obszerne.
Mam DP i personala od lat i przyszedł czas..
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem