[#721] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #720

Czekamy OK
[#722] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1

Pikselowa wersja... anime link Robi wrażenie :)
[#723] Re: Pixele, piksele

@sunater, post #722

Dla mnie bomba! szeroki uśmiech

Jeszcze czekam na Ponyo, Totoro i Hauru.
[#724] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #705

"Seventh daughter" :) #4 w kategorii GFX Retrokomp 2015. Dedykowane Commodore Amiga, Pal hires lanced 640x512, 16 kolorów.

Niedługo zamieszczę "timelapse" z powstawania obrazka.
[#725] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #724

bardzo fajna praca - gratulacje - widać wyraźny progres
jedynie na poziomie kompozycji przestrzennej leży - nie ma planów - więc główny motyw miesza się z tłem tworząc chaos (tę samą uwagę mam również do gierki tej o puzzlach)
tzn. to bogactwo detali ma nawet swój dekoracyjny urok, ale odbiera siłę głównemu motywowi (który moim zdaniem zasługuje na więcej niż przylepienie do płaskiego tła) siłę
podoba mi się w tym wypadku symetria - jak i jej delikatne załamania - np. te motywy kruków są świetne - no i dobre, odważne kolory
szkoda, że najgorsze miejsce ;)
graty!

dzisiaj wszystkie prace powinny już być w wątku pikselowe scenki ... czy cośtam ;)
[#726] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #725

Dzięki wielkie za słowa, podbudowało mnie to :D
Uplasowałem się w środku zaraz za podium. Myślę, że to spory sukces bo ostatecznie nie nastawiałem się na wygraną :) Kisiłem ten obraz w przekonaniu, że jest dużo gorszy od poprzedniego, ostatecznie po zestawieniu 2 obok siebie okazało się, że jednak jest jakiś progres. Pomimo, że 2 miesiące obrazek leżał zupełnie nie ruszony z powodu braku spójnej koncepcji, szczęśliwie miałem jednak odskocznie przy Tanks Furry ;)
[#727] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #724

Wyśmienite! Bardzo podoba mi się Twój styl. Największa wada to ta przesadna symetria i wrzucenie bardzo kontrastowego tła przez co pierwszy plan się nie wybija. Niemniej szacunek i respekt.
[#728] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #726

Rzeczywiście, aż za bogato, szkoda bo czasem można nie dojrzeć wszystkiego i dużo umyka/ się marnuje- niemniej widać kunszt- mnie się podoba bardzo OK
[#729] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #724

Piękna praca :)
[#730] Re: Pixele, piksele

@DKL, post #727

W odpowiedzi na #727 #728 #729
Dzięki wielkie. Mogę rozbić jeszcze "timelapsa" na kilka faz i opisać co mi sprawiało największe problemy, może komuś by się to też przydało.
Użyłem już fragment ptaków w poście #654
[#731] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #730

No to moje 5te miejsce:


Grafa na OCSa. 32 kolory, 320x256 px.
1
[#732] Re: Pixele, piksele

@DKL, post #731

Oraz etapy:
[#733] Re: Pixele, piksele

@DKL, post #732

oh wow... niesamowite prace

@koyot kusi mnie aby spróbować 16 kolorów w hiresie (tak jak napisałem na FB :) ) choć w sumie jeszcze bardziej kusi mnie 320x512 EHB :)
praca niesamowita. dzisiaj mój 8 letni syn widział jak skrolowałem na ipadzie FB i powiedział... tato czekaj, czekaj... a co to za fajny obrazek :) to chyba niezła rekomendacja. mi się symetryczne grafiki ostatnio bardzo podobają a 16 kolorów to zawsze atut jak dla mnie :)

@dkl
miazga - jeśli chodzi o motyw.... lubię takie klimaty. no i fajna zabawa z kolorami pod koniec.
paleta końcowa naprawdę genialna. lubię takie niechromatyczne zestawienia kolorów. czego nie można powiedzieć o moim mimo wszystko eksperymentalnym obrazku. tym bardziej zastanawiam się które miejsce zająłem.... jaskółki donoszą że 3 ale po tym co widzę tutaj to obawiam się że wątpię :D

czekam na prace Jok'a i Slayer'a no i wszystkich innych, których nie znam
a w międzyczasie:



"moja technika" zaczyna się na monochromatycznym szkicu, a późniejsza zabawa w kolorowanie i detale to jest to co lubię najbardziej :)
[#734] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #733

Dzięki wielkie

Pracy Joka nie było w konkursie. PikkuMyy to jego dziewczyna. Choć motywy na obrazkach mają podobne.
[#735] Re: Pixele, piksele

@DKL, post #734

hej - super prace
- ogólnie kompo miało wyjątkowo wysoki poziom
tu macie uporządkowane
[#736] Re: Pixele, piksele

@DKL, post #731

Fantastyczne :)
[#737] Re: Pixele, piksele

@DKL, post #732

Panowie super ogląda się kolejne etapy pracy- tu widać jak na dłoni Wasz ogromny potencjał!

Co do pracy "The fountain" by Darklight / Ghostown, super pomysł/koncepcja- podejrzewam, że tytuł nie jest przypadkowy (bardzo cenię sobie ten film, chociaż nie jest to film idealny- może i lepiej, ale muszę to napisać- muzykę ma GENIALNĄ- polecam!).

Osobiście, zabawa kolorami którą widać u Ciebie jest bardzo inspirująca- mam wrażenie, że coś "umknęło" w finalnym ujęciu- tak czy inaczej szacunek i gratulacje OK
[#738] Re: Pixele, piksele

@DKL, post #731

Super ta praca jest, pisałem o tym wcześniej i przytaknę znów wszystkimi 4 łapami ;)
Bardzo ładna kompozycja, prawie symetryczna, przez to trochę ciekawsza od mojej.

W odpowiedzi na #732
Bardzo konsekwentnie prowadzony projekt. Dobre.

Powiem Ci, że jak już byłem przy etapie:

To po lekturze Twojego Self-portrait Found In A Bathtub stwierdziłem, że gdzieś mocno utkwił mi ten Twój pomysł w głowie że gdzieś podświadomie chciałem zrobić coś równie fajnego. Dlatego porzuciłem projekt i postanowiłem pójść w inną stronę :D Wyszło co wyszło.
Twoj timelaps natknął mnie i wczoraj naszkicowałem projekt nowej pracy, ciekawe czy dotrwa do końca. Zazwyczaj jest tak że po ok miesiącu mam "olśnienia" i ciągnę w inną stronę.

W odpowiedzi na #733
Carrion, masz świetny warsztat, spróbuj też hires. To bardzo wygodna rozdziałka, tylko te 16 kolorów, ale cóż taki urok, to też fajne jest ;) Choć dla Ciebie taka ilość kolorów po doświadczeniach na C64 nie powinna być wielkim wyzwaniem.
Genialne te tekstury nadajesz obiektom, bardzo miło się na to patrzy. kompozycyjnie nie mam nic do zarzucenia.
Również bardzo konsekwentnie prowadzisz projekt do końca. Podziwiam OK

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2015 14:38:18 przez Koyot1222
[#739] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #738

Nie chcę zaśmiecać wątku dotyczącego amigowej grafiki, dlatego, na prośbę kilku osób, wrzucam tutaj.

"When The World Explodes",

Load Error 2k15, 8Bit Pixel competition, miejsce 1



Jest to moja pierwsza praca na egzotyczną platformę SAM Coupé, w trybie graficznym mode 4. Rozdzielczość 256 x 192, 16 kolorów ze stałej palety 128. Bardzo przyjemny, choć mało znany tryb (tak samo zresztą jak i sama platforma docelowa). Bez wątpienia SAM Coupé miał w Gdańsku swój czas, gromiąc w dwóch konkursach wszystkie pozostałe 8 bitowe maszyny.
[#740] Re: Pixele, piksele

@slay, post #739

Slay, ten podpis w rogu niepotrzebny - przecież od razu widać, że to Twoja praca :)
[#741] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #740

Slay, ten podpis w rogu niepotrzebny - przecież od razu widać, że to Twoja praca :)


:) Organizatorzy wymagali pracy z podpisem, to pokornie taką wersję również przygotowałem.
[#742] Re: Pixele, piksele

@slay, post #739

Mistrzu pokłony
[#743] Re: Pixele, piksele

@slay, post #739

16 kolorów- dobrze wyszło OK
[#744] Re: Pixele, piksele

@slay, post #739

Bardzo, bardzo, bardzo dobre! Praca szybko wyląduje na blacie mojego workbencha :)
Przyjemne skojarzenia z stylistyką "Killzone".
Super, że jesteś, jest po co się starać i do kogo porównywać i dociągać jakość! OK
[#745] Re: Pixele, piksele

@slay, post #739

Praca wyśmienita. Kompozycyjnie - Jok style Jedyny mankament - odbicie w okularach jakoś mi "nie gra". Niemniej w ośmiobitowcach jest to zasłużone pierwsze miejsce. Zabawnie wyglądają wyniki dalszych trzech prac w compo 399, 398, 397 pkt
[#746] Re: Pixele, piksele

@DKL, post #745

Slay: i kto tu marudzi o symetrii? ;P - mirror image aż kole w oczy :)
Darklight: to pewnie to nie gra

Bardzo fajna praca, dobra kompozycja ;P, efektowna, dopracowana i wygląda jak z amigi (no co najmniej z atari ;P )
klimat też spoko
mój faworyt w kompo, imo nawet lepsza niż amigowa (uwzględniając restrykcje platformy)
[#747] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #746

Slay: i kto tu marudzi o symetrii? ;P - mirror image aż kole w oczy :)
Darklight: to pewnie to nie gra

Bardzo fajna praca, dobra kompozycja ;P, efektowna, dopracowana i wygląda jak z amigi (no co najmniej z atari ;P )
klimat też spoko
mój faworyt w kompo, imo nawet lepsza niż amigowa (uwzględniając restrykcje platformy)


Dzięki :) Co do symetrii, to doprecyzuję, choć myślałem, że wyraziłem się jasno. Wspomniałem, że nie jestem fanem symetrii, jako kompozycji. Chodzi mi oczywiście o typową symetrię osiową, czyli dzielimy obraz na dwie równe części, kopiujemy fragment z części lewej do prawej (lub na odwrót), nieco go zmieniając i tyle. W mojej powyższej pracy, motyw główny jest oczywiście mniej lub bardziej symetryczny (mam nadzieję, że mniej), ale sama kompozycja jest jak najbardziej asymetryczna.
[#748] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #699

Fruit'y jest nareszcie dostępne do pobrania :) Za darmoszkę :D

Na razie wszystkie amigowe systemy (wiii!) oprócz 68k (chlip!)
Amiga OS4 (v4.0+), AROS, MorphOS (v1.4+) niestety wersja 68k na razie musi poczekać.
Życzę miłej zabawy, mam nadzieję że sprawi wam tyle radości ile ja miałem przy produkcji grafiki. Jeśli dodam że pomysł na historię i design był moim dziełem które spotkało się z aprobatą to serce rośnie.
To takie moje małe święto, pierwsza gra, skończona "od a do z", z moją autorską grafiką.

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2015 20:59:08 przez Koyot1222
[#749] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #748

Wrzuciłem dziś tilesy R3Da do edytora.
Ciekawie spojrzeć na swoje wypociny po pewnym czasie. Okazuje się że pewne rozwiązania można było zrobić inaczej, dużo prościej i ciekawiej ;)
Też tak macie?
[#750] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #749

Grałbym :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem