[#751] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #705

Tak się zastanawiam, jak to się stało że na PPA nie ma nigdzie linka do ściągnięcia tego dema? W sumie bardzo fajnie się w to gra :)
[#752] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #749

No dla mnie to wygląda naprawde fajnie. Aż chce się łapać dzoja i grać ;)
A jeśli chodzi o oglądanie swoich prac po jakimś czasie to zawsze tak mam że bym to zrobił inaczej ;)
[#753] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #749

Przyznam, że mają chłopaki rozmach... Pierwsze skojarzenie z "Weasted Dreams"
Hyper Light Drifter

[#754] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #751

Faktycznie, podeślę do redakcji, może znajdzie się dział gdzie ta produkcja mogła by być podwieszona.

Dzięki za pozytywne przyjęcie naszej produkcji. Juen intuicyjnie, praktycznie z biegu wytyczył taką mechanikę gry :)

Ostatnia aktualizacja: 03.11.2015 17:56:54 przez Koyot1222
[#755] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #754

Chyba raz już wkleiłem w ten wątek swoją pixel animacje z drzewkiem :) No wiem, nie była górno lotna, ucze się ;) To teraz pora na skejta :):) Nie wiem czy mój poziom z pixelkami pójdzie jakoś w góre ale na pewno jest to fajna zajawka :)



To takie wspomnienie z grania w skate of the art. Jako rasowy skate ;) w tamtych czasach zagrywałem się w to :) i nie tylko to, bo było jeszcze pare innych z tego gatunku na Ami.
[#756] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #755

jak dla mnie zdecydowanie na plusOK
[#757] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #755

Jak dla mnie animacja jest bardzo spoko. Co do ogólnej grafiki, nie masz się co martwić, tak jak w moim przypadku "lepsze rzeczy" przychodzą po prostu w miarę pracy.
Pomysł na animacje bardzo dobry. poprawił bym jednak dynamikę:

Jak pewnie szybko zauważysz, akcja nie postępuje już tak jednostajnie jak w przypadku Twojej animacji. Zmiana niewielka, ale dodaje lekkiego dramatyzmu.
[#758] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #753

Ciekawe...
2015


2013
[#759] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #758

"Running chicken" test.
[#760] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #759

a zrobisz takiego baranka shauna?:P
[#761] Re: Pixele, piksele

@juen, post #760

To jest myśl...

Ostatnia aktualizacja: 06.11.2015 13:50:49 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#762] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #759

ten kurczol podskakuje a nie biega :)
powinien na przemian nogami wymiatać tak jak to robią dinozaury
[#763] Re: Pixele, piksele

@QUAD, post #762

bo on tak podskakuje i ucieka ;) taki skurczol jeden.
[#764] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #763

no to chyba że tak, to wszystko tłumaczy, bardzo fajny kurczol :)
[#765] Re: Pixele, piksele

@QUAD, post #762

W odpowiedzi na #759
ten kurczol podskakuje a nie biega :)
powinien na przemian nogami wymiatać tak jak to robią dinozaury



Czyli tak

Ostatnia aktualizacja: 09.11.2015 07:09:46 przez Vato
[wyróżniony] [#766] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #765

może nie amiga, ale co mi tam...
przekolorowałem swoje stare grafiki do palety C+4
14 obrazkó∑
.d64 do pobrania oraz screenshot'y do pooglądania na mojej stronie
[#767] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #766

Jestem pod wrazeniem tego co potrafi wyswietlic C+4.
Szkoda, ze nikt nie wykorzystywal mozliwosci tego sprzetu cwierc wieku temu.
[#768] Re: Pixele, piksele

@selur, post #767

Szkoda, ze nikt nie wykorzystywal mozliwosci tego sprzetu cwierc wieku temu


Jak na tamte czasy grafika owszem zacna ale brak sprajtów, Sida i normalnych portów dźojstika nie dawała komputerkowi tej klasy żadnych szans.

Czyli ani do gier ani do biznesu (jak sobie wykoncypował Commodore) bo brak 80 kolumn w trybie tekstowym też go z rynku maszynek profesjonalnych automatycznie eliminował. Po sukcesie C64, kompletnie nietrafiony pomysł.
.
[#769] Re: Pixele, piksele

@selur, post #767

Lepszy Basic, zarąbista paleta i procek szybszy o 70% który nadrabia brak sprzętowych sprajtów i jeszcze miksuje 3 kanały w 2óch. Wystarczy porównać gierki, albo popatrzeć na demka. A do tego C+4 to IMHO najładniejszy Commodore.

Czy wiecie że były dwa takie kraje gdzie seria C16 i C+4 były popularniejsze od C64, Węgry i Meksyk. Cena i romans z ministerstwem edukacji zrobiły swoje.

I mało kto wie ale te jego okrągłe porty Joya nie wzięły się znikąd, bo wcześniej od kilku lat były takie same w popularnych w USA komputerach Tandy.



Ostatnia aktualizacja: 11.11.2015 19:27:01 przez ZbyniuR
[#770] Re: Pixele, piksele

@ZbyniuR, post #769

heh
dokładnie, tak jak piszesz. Do Węgier i Meksyku dodał bym jeszcze fakt że popularne, choć mniej były te komputery we Włoszech i w Niemczech zachodnich.
Paleta, jak kiedyś analizowałem jest naruralnym rozwinięciem palety C64 stąd łatwo dopasowuje się wszystkie nowe odcienie. kolorów.
tryby graficzne działają analogicznie do C64 i nawet atarowcy (w magazynie Chartari #1) pisali że to wg nich najlepszy komputer 8bit do pixlowania ;)
zachęcam!
mogę pomóc dobrać narzędzia na windowsie, bo są także niesamowite.
[#771] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #766

Bardzo mi się podobają te prace.
Dosyć ciekawie wyewoluowały techniki graficzne na C64. Bardzo lubię oglądać i podpatrywać warsztat twórców tej platformy. Niektóre prace na długo zapadają w pamięci i zawsze będą dla mnie wzorem i inspiracją. OK
[#772] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #771

Kilka nowych już działających rzeczy w Tanks Furry 0.31a

Youtube
[#773] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #772

Wersja lepszej jakości
https://youtu.be/3GCoCRd58PU
[#774] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #773

Szkoda, że nie ma już edycji... gdyby można było z pierwszego postu 772 wyjąć obrazek i podmienić link na ten nowszy 773 ...
Poproszę redaktora działu ;) Z góry dziękuję. Wtedy te 2 posty pod spodem 73 i 74 były by do wykasowania.

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2015 14:05:59 przez Koyot1222
[#775] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #774

Wrzuciliśmy nowy lekki, szybki czołg. Jeździ i sieje postrach ;)
[#776] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #766

Rewelacja !!!
chapeau bas!

A to "tylko" C+4....

Ostatnia aktualizacja: 14.11.2015 20:13:14 przez dragon_x
[#777] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #775

Jako czołg lekki widziałbym raczej nasz rodzimy 7TP:

[#778] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1

a jakby ktos chcial zobaczyc starego juz exe z R3D to nie ma co tego kisic (zwlaszcza, ze wynik koncowy bedzie pewnie nie do poznania)

projekt narazie czeka, chcemy wpierw skonczyc tanki. ten exec ma juz z pol roku.

http://mega.szajb.us/juenizer/juen_koyot_r3d_0_1_exe

(wciskajac alt mozna wkleic klocek, po ktorym sie mozna wspinac - w celach testowych jest ta funkcja)
[#779] Re: Pixele, piksele

@juen, post #778

PS: (czemu nie ma opcji edit?) dzis zakodzilem drugiego gracza w TANKS FURRY, wiec mozna juz grac w coopie :)
[#780] Re: Pixele, piksele

@juen, post #779

skad mozna sciagnac najnowsza wersje?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem