Na oficjalnej stronie DigiBoostera pojawił się raport z postępów w pracy nad programem. Po wakacyjnej przerwie rozwój programu ruszył z kopyta. Pierwszą nową rzeczą jest moduł ładowania instrumentów.
Nowy DigiBooster wczytuje instrumenty w formatach AIFF (16 bitów), WAVE (PCM 16 bitów), 8SVX i 16SV. Długość instrumentów ograniczona jest jedynie wolną pamięcią. Częstotliwość próbkowania odczytywana jest z nagłówka (w przeciwieństwie do DB 2.x, który na sztywno przypisywał 8363 Hz), nowy moduł radzi też sobie z plikami zawierającymi niestandardowe chunki. Okno ładowania instrumentów podaje po kliknięciu podstawowe informacje o pliku (typ, częstotliwość próbkowania, czas, ilość ramek itp.). Doszła też obsługa plików stereo (można załadować jeden kanał, albo zmiksować do mono).
Nowy DigiBooster wczytuje instrumenty w formatach AIFF (16 bitów), WAVE (PCM 16 bitów), 8SVX i 16SV. Długość instrumentów ograniczona jest jedynie wolną pamięcią. Częstotliwość próbkowania odczytywana jest z nagłówka (w przeciwieństwie do DB 2.x, który na sztywno przypisywał 8363 Hz), nowy moduł radzi też sobie z plikami zawierającymi niestandardowe chunki. Okno ładowania instrumentów podaje po kliknięciu podstawowe informacje o pliku (typ, częstotliwość próbkowania, czas, ilość ramek itp.). Doszła też obsługa plików stereo (można załadować jeden kanał, albo zmiksować do mono).