Prototron ukończył konwersję gry "Final Fight", nad którą pracował przez prawie 3 lata. Zgodnie z tytułem jest to wersja rozszerzona w stosunku do znanego na Amidze oryginału. Autor postanowił wprowadzić do niej elementy z różnych odmian i różnych wersji. Jednym z nich jest możliwość wyboru czwartej postaci - Maki - zaczerpniętej z "Final Fight 2". Autor podkreśla, że projekt od samego początku miał wyłącznie aspekt osobisty i miał służyć jako element nauki assemblera. Nie był tworzony z myślą stworzenia komercyjnej pozycji i w związku z tym może zawierać błędy lub innego rodzaju rozwiązania, które były koniecznymi do powzięcia kompromisami, aby konwersja mogła zostać ukończona. Tytuł do uruchomienia wymaga 2 MB pamięci Chip, 0,5 MB pamięci Fast oraz dwuprzyciskowego kontrolera. Można go pobrać z zasobu Google Drive autora. Więcej informacji o historii projektu można znaleźć na forum EAB. W serwisie YouTube dostępny jest również film przedstawiający pełną rozgrywkę nową postacią.