[#1] Rozbudowa A1200 CDN
witam
wiem wiem, nie jeden powie ze byl juz taki temat, jednak ja chcialem zalozyc nowy, aby zostal on pokierowny podemnie, poniewaz w temacie amigi jestem bardzo zielony. wiec zacznijmy od nowa

Nie tak dawno stalem sie szczesliwym posiadaczem A1200 (sama plyta glowna 3.0) oraz obudowy Infinitiv + klawiatura Infinitiv. Zakupilem sobie dzis na allegro "Vademecum Amigi 4 tomy" oraz "interfejs 4xIDE". I tu prosilbym o pomoc z nakierowaniem mnie co teraz....

- czy dobrze ze kupilem 4xIDE??? przeczytalem przed chwila cos o Fast-ata ze sa lepsze i ze wogole szybciej chodza. czy duzy blad zrobilem?? i jak to wszystko podlaczyc

- czy moge sam zmienic ROM na 3.1?? czy lepiej dac do sklepu z amigami (z lutownica obchodze sie w miare dobrze ale nie wiem jak to zrobic)

- jaka karte turbo najlepiej zakupic. prosilbym o podanie wielu mozliwosci (cena nie gra roli - ale prosze o podanie duzo mozliwosci). i jak przerobic aby mozna bylo zastosowac jak najwiecej ramu i jak zrobic na karcie turbo Overclocking

- jak to wszystko schlodzic (tak jak w PC?? duzo wiatrakow, radiatorow, wodne :)?)

- jaki dysk najlepiej mam kupic zeby dzialal pod tymi IDE (ok. 10-15 Gb??)

- jaka nagrywarke (cd-rom) mam kupic aby dzialal pod tym IDE

- jaki kupic modem/karte sieciowa by podlaczyc net do tego i gdzie ja podlaczyc (potrzebna katowka?)

- czy jest sens podlaczyc taka amige pod TV czy lepiej odrazu obejrzec sie za LCD?

- jakie stacje dyskietek zastosowac?? 880 kb i 1,44? zeby mozna bylo obslugiwac to i to

- jak to wszystko ma byc popodlaczane w obudowie Infinitiv. Jakies fotki, schematy, wszystko sie przyda

troche tego jest ale z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi.... wkoncu kazdy musi kiedys zaczac

pozdrawiam

[#2] Re: Rozbudowa A1200 CDN

@Czarnomag, post #1

czy dobrze ze kupilem 4xIDE???