[#35]
Re: WHDLoad + Execute w FileMaster, DirectoryOpus
@Dopuser,
post #33
Pobawiłem się co nieco.
Samo WBrun 2.2 (z Aminetu) nie robi tego co założyłem tak jak opisałem wcześniej. (Mam jeszcze WBrun 45.7 bodajże, ale wyrzuca notorycznie brak pamięci).
Żeby nie wynajdywać znowu koła, poszperałem po necie, znalazłem skrypt oparty własnie o WBRun, nazywa się toto RunIcon.rexx:
/* WB-Start (WBRun) by double click on icon in DOpus Lister (text-mode) */
PARSE ARG icon
prog = LEFT(icon, LENGTH(icon) - 5)
ADDRESS COMMAND 'WBRun "' || prog || '"'
Podpiąłem pod WHDLoad filetype, bazujący na pliku *.slave.
Uruchomienie:
ARexx C:RunIcon.rexx {f-}.info
Aktywne flagi:
cd source
no file quote,
Klikam na plik *.slave, jako że ten plik jest nieodłącznym elementem gry WHDLoad, Magellan zmienia odnośnik na ikonkę, skrypt uruchamia ikonkę, gra się uruchamia.
Argumenty z tooltype'ów ikonki się ładują, sprawdzone SnoopDosem.
Aby zrobić skrypt "idiotoodpornym" można dodać - przed uruchomieniem ikonki - sprawdzenie czy istnieje fizycznie ikonka gry o identycznej nazwie z plikiem *slave. Jeśli nie to komunikat/alarm i wyjście.