[#1] Czwarty konkurs muzyczny PPA
Razem z aktualizacją newsa, chciałbym ogłosić że w kategorii "multichannel" mamy dodatkowe nagrody.

W kategorii "multichannel", za pierwsze, drugie i trzecie miejsce przyznane będą następujące nagrody:

1. ACA 500 68EC000/14 MHz 2 MB RAM.
2. Gra BOH (Amiga CD, box & download) - zdobywca drugiego miejsca wybiera nagrodę 2 lub 3.
3. Gra Tales of Gorluth (Amiga CD).


Zapraszam Wszystkich do konkursu.

PS. Jutro zostanie także dodany kolejny punkt do regulaminu, w związku z możliwością zaprezentowania dwóch modułów w każdej kategorii, a aktualizacja dotyczy bezpośrednio nagród w kategorii "multichannel". Mianowicie chodzi o to, że autor dwóch modułów w tej kategorii, będzie mógł zdobyć tylko jedną nagrodę.
Jeśli chodzi o kwestię głosowania, to wciąż nie będą mogli zagłosować użytkownicy którzy zarejestrowali się przed głosowaniem w 3 konkursie. Mogą przedstawić swoją opinię, ale ich głosy nie będą klasyfikowane. Oczywiście po weryfikacji ich danych u admina PPA, ich głosy będą ważne.

Amiga RULEZ :)

Dodane: Oczywiście papierowe Polskie Pismo Amigowe #12 przysługuje równolegle z nagrodą za pierwsze miejsce w kategorii "multichannel".

Ostatnia aktualizacja: 08.05.2014 00:24:55 przez Andrzej Drozd
[#2] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Andrzej Drozd, post #1

Wow! OK
[#3] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Andrzej Drozd, post #1

Łoł- SUPER nagrody!
[#4] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Andrzej Drozd, post #1

W kategoriach konkursowych widnieje:

3. Dowolna Amiga, moduł 2 MB i 16 track (multichannel).

Czy zatem organizator moglby wyjasnic nieco informacje z pkt. 4? Czytamy tam:

4. (...) Moduły można pakować lub mogą być większe niż 2 MB oraz posiadać większą ilość kanałów. Ogólnie w tej kategorii wszystkie chwyty są dozwolone.

Schizofrenia. To w koncu "2MB, do 16 kanalow", czy dowolny rozmiar i dowolna ilosc kanalow?

Prosba o stosowne sprostowanie.



Ostatnia aktualizacja: 08.05.2014 12:51:13 przez F7sus4
[#5] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@F7sus4, post #4

Sprostowano.pomysłOK
[#6] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Andrzej Drozd, post #5

Szkoda, ze nagrody przeznaczone sa dla najmniej wymagajacej technicznie kategorii.

Modul, do ktorego mozna bez ograniczen wrzucic brzmienia uzywane do produkcji streaming-music, sprowadzajac tracker do kilkunastokanalowego piano-rolla, ma z trackowaniem wspolnego tyle, co format pliku. (Pozniej wystarczy napisac "MOD kill teh MP3 industriez" i zostac pelnowymiarowym hipokryta - take the hint!).

Pieprze nagrody, pieprze hate-voting* (*you know who you are!), startuje w 16kB i zachecam do podjecia rekawicy.

OK
[#7] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@F7sus4, post #6

Też uważam, że 16kB jest dużo bardziej wymagającym konkursem, ale sponsor ma prawo wyboru i szanuję ten wybór. Jak mi starczy czasu, żeby się nauczyć pisać mody i coś skrobnąć, też z chęcią wystartuję w 16kB, ew. 99kB. A jak nie starczy zaparcia, a będzie czas to multichannel.
[#8] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@F7sus4, post #6

Szkoda, ze nagrody przeznaczone sa dla najmniej wymagajacej technicznie kategorii.


niestety zgadzam się z tym
[#9] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Kilos, post #8

Ja to w ogole nie rozumiem skad ten wysyp kategorii? Czy w 3-ciej edycji byly setki uczestnikow, ze mozemy sobie pozwolic na nie jeden, a de facto 3 konkursy?

No i te nagrody, chocby nie wiem jak argumentowac, to nie da sie wylonic najlepiej pasujacej kategorii. Absolutnie sie tez nie zgodze z tymi, co mowia, ze ta czy inna jest bardziej wymagajaca, bo to nonsens. Moc i inwencja autora sa tylko inaczej kierowane. Jednemu jest trudniej pracowac nad chiptune, a drugi moze miec zagwozdki nad produkcja dobrych brzmien wysokiej jakosci na multi... kwestia doswiadczenia, ja gram na skrzypcach, a ty na saksofonie...

Jeden konkurs, jedna kategoria, jedno podium, jedna nagroda. Ale to oczywiscie tylko moje zdanie.

Zeby z tego wyjsc, bo taka opcja powinna byc mozliwa, z tej przyczyny, ze pojawily sie obiekcje ze strony uczestnikow, to zawsze mozna przesunac deadline o 2 tygodnie, a w miedzyczasie puscic chocby na tydzien ankiete tutaj na PPA, gdzie w sposob demokratyczny zostanie wyloniona jedna kategoria, w ktorej zwyciezca zgarnia ACA500, a pozostali to co tam jeszcze ufundowano.

A jak nie chcecie sie bawic w demokracje, to prosze bardzo, Andrzej jestes tu kierownikiem imprezy. Zdecyduj w sposob autokratyczny i wszystko.

[#10] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@mccnex, post #9

O takich zagwostkach mozna bylo dyskutowac przed ogloszeniem konkursu, teraz mleko jest juz rozlane - trzeba podjac, albo wytrzec.

Jest szansa, ze atrakcyjna nagroda skupi wiecej osob wokol multichannela. Rozproszenie uczestnikow miedzy kategorie zwieksza szanse jednostki na wygrana - niech bedzie to dla Was zacheta.

Absolutnie sie tez nie zgodze z tymi, co mowia, ze ta czy inna jest bardziej wymagajaca, bo to nonsens. (...) drugi moze miec zagwozdki nad produkcja dobrych brzmien wysokiej jakosci na multi...

Z perspektywy ponad 15-letniego doswiadczenia przy wyciskaniu bajtow przy chiptunes na party i niewiele krotszego przy produkcji muzycznej, taka opinia nie ma zadnego pokrycia z rzeczywistoscia. Dobrze zoptymalizowany chiptune dzierga sie recznie, przycina, resampluje sample, skraca, recyklinguje, glitchuje patterny; do multichannela zaprzega sie wirtualne maszyny, a lwia czesc pracy odwala programowalna automatyka - do tego stopnia, ze tworzenie produkcji "w locie" nie jest zadna nowoscia i z powodzeniem skupia coraz wiecej entuzjastow-amatorow; jest tego pol YouTube. Nie slyszalem, by podobne poczynania uskutecznil ktokolwiek z trackerowym chiptune do parunastu kilobajtow - z racji niezautomatyzowanego sposobu edycji jest to po prostu niemozliwe.

Reasumujac - kto pragnie, niech rzuca sie na ACA500. Za siebie, zachecam serdecznie do 16kB!

szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 09.05.2014 15:53:17 przez F7sus4
[#11] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@F7sus4, post #10

Do multichannela czy muzyki pisanej w sekwencerze nie wystarczy siasc na 5 minut, zeby sama poplynela przy najbardziej nawet zaawansowanym sprzecie czy sofcie, choc moze niektorym sie tak wydaje, czego potem efektem jest gowno, ktorego jak sam zauwazyles ludzkosc naprodukowala juz pol youtube. Techniczne aspekty tworzenia, o ktorych piszesz moga sprawiac trudnosci jednym, a innym przychodzic z latwoscia i vice versa. To jest subiektywne i indywidualne odczucie. Ale to mozna juz wczesniej wyczytac w poscie wyzej ( "...jednemu jest trudniej pracowac nad chiptune, a drugi moze miec zagwozdki nad produkcja dobrych brzmien wysokiej jakosci na multi... kwestia doswiadczenia..." ), wiec nie wiem czemu musze sie powtarzac...

Masz swoje zdanie, swoja "rzeczywistosc", chwala Ci, kolego, pozwol mi miec wlasne, ktore z wlasna percepcja bede sobie kojarzyc w swoim "swiecie", OK? ok, racja
[#12] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@F7sus4, post #10

@F7sus4: I po co to marudzenie? Jeżeli - jak twierdzisz - robienie multichannela jest tak trywialne, a w dodatku masz w tym 15-letnie doświadczenie, to pewnie wygranie tej kategorii zajmie Ci 15 minut czasu z przerwą na papierosa. Zgarniasz nagrody i wszyscy są zadowoleni.
[#13] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@mccnex, post #11

Podawanie przeze mnie informacje nie maja na celu deprywowac Twojego pogladu, tylko umozliwic uzyskanie szerszego pojecia o poruszanych zagadnieniach. Proponowalbym skupic sie na merytorycznej stronie wypowiedzi, zamiast reagowac typowo forumowa defensywa.

Nie bede przekonywal, ze poslugiwanie sie sprzezonym programowo syntezatorem, czy maszyna wirtualna jest prostsze i jednoczesnie bardziej efektywne, niz edycja na 4 sciezkach w trackerze, poniewaz doskonale rozumie to kazda osoba, ktora miala chociaz powierzchowna stycznosc z tworzeniem muzyki na obydwu polach.

Nie kazdy live-act to, jak okresliles, "gowno". "Gowna" jest duzo, poniewaz wspolczesne mozliwosci sprzetowe (i ich wysoka dostepnosc) sa prosta i szybka metoda, ktora zacheca osoby nieposiadajace doswiadczenia muzycznego do zabawy z dzwiekiem. Te same osoby posadzone przed trackerem, polegna na sam widok zapisu patternowego, zakladajac, ze w ogole maja pojecie o systemie notacyjnym.

Ewolucja oprogramowania, maszyn wirtualnych, urzadzen programowalnych, generatorow/syntezatorow itp. miala na celu zwiekszenie efektywnosci pracy, a zmniejszenie nakladu czasowego i zachodzila z mysla o profesjonalistach. Dzieki temu, nie trzeba spedzac 2-3 wieczorow na programowaniu brzmien, przebiegow fal, LFO, czy skladowych harmonicznych, poniewaz mozna zrobic to w sposob (pol)zautomatyzowany. Wykorzystywanie tych udogodnien przez srodowiska amatorskie jest skutkiem ubocznym, nie celem. Wprawiona osoba wie, co zrobic, by uzyskac taka barwe, jakiej potrzebuje i nie potrzebuje nad tym myslec latami.

O rzeczywistosci istnienia doswiadczenia umozliwiajacego pisanie linii melodycznych "w locie" pisac nie trzeba, poniewaz od wiekow dowodzi jej istnienie chocby takiej formy muzycznej jak improwizacja.

Podsumowujac - przeniesienie linii melodycznej, akordowej, czy rytmicznej (chocby przez MIDI) do multichannela zabiera tyle czasu, co jej zagranie, zas o latwosci generowania barw powiedzielismy powyzej. Natomiast wyrzezbienie porownywalnego komponentu na 4 sciezkach i w kilkunastu kilobajtach wymaga tych samych umiejetnosci, jednak w sposob absolutnie niezautomatyzowany. Po pierwsze, trzeba nie tylko uciekac sie do stosowania dziesiatek funkcji i efektow, celem uzyskania podstawowych brzmien (sinusoidalna emulacja basedrumu przez pitch slide down dla oszczedzania kilobajtow na samplach, redukcja wielodzwiekow do arpeggio itd.), co wpisywac kazda linijke komend wszystko w sposob absolutnie reczny. To jak porownywanie Assemblera z Basiciem.

Vice versa, te same czynnosci wymagajace wielu setek komend na patternach mozesz na poziomie syntezatora uzyskac przez przeciagniecie trzech zmiennych na krzyz i pokolorowanie sekwencera lub nagrywanie sekwencji live. Przeniesienie tak stworzonego utworu z syntezatora do modulu to kwestia skopiowania patternow i zgranie probek.
[#14] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@MorphOS_pl, post #12

Jak pisalem, interesuja mnie wyzwania, dlatego zapraszam do wspoluczestnictwa w kategorii 16kB. Powodzenia!
[#15] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@F7sus4, post #13

Merytorycznie zatem: "Yeah, whatever..."

... i powtorze sie jeszcze cytujac posta powyzej:

Masz swoje zdanie, swoja "rzeczywistosc", chwala Ci, kolego, pozwol mi miec wlasne, ktore z wlasna percepcja bede sobie kojarzyc w swoim "swiecie", OK?


... i dodam na wszelki wypadek, ze (dalsze) roztrzasanie technicznych aspektow tworzenia muzyki w detalach mnie nie interesuje.

Ostatnia aktualizacja: 09.05.2014 18:15:10 przez mccnex
[#16] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@F7sus4, post #14

Nie wiem o czym rozmawiacie powyżej, bo po chińskiemu nie kumam , ale musicie pamiętać
że sporo ludzi którzy będą oddawać głosy mają gdzieś czy muzyka była zrobiony na pile z szopy pradziadka,
czy na najnowszym sprzęcie dla muzyków, najistotniejszą rzeczą będzie drżące powietrze w ich uszach.
W muzyce nie interesuje mnie co autor chciał przekazać, powiedzieć albo jak ją stworzył, liczy się tylko
magia dźwięku i czy mnie porwie swoim brzmieniem czy nie.
[#17] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Radek_Cz, post #16

Umiejętności, staż itp prawdy pisane czasami nijak mają się do rzeczywistości. Po prostu każdy z nas poczeka na końcowy efekt posłucha i oceni to będzie wyznacznik.

W szkole ponadpodstawowej miałem najlepsze wyniki w biegach jednak byłem leniwy i potencjału jaki miałem nie wykorzystywałem gdyż nie trenowałem. Kolega Jacek był przeciętny ale wytrwałością w krótkim czasie przebił mnie potem zaczął biegać 15 km obecnie z tego co się dowiaduję z FB "zaliczył"" maraton
[#18] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Radek_Cz, post #16

[#19] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@F7sus4, post #18

Jak mniemam na zdjęciu jest coś więcej niż dwa zrzuty ekranu z PT. Ale kurka, nie łapię o co kaman
[#20] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@F7sus4, post #6

Szkoda, ze nagrody przeznaczone sa dla najmniej wymagajacej technicznie kategorii.


Nie było wcześniej chętnych fundatorów, więc wraz z rozpoczęciem konkursu postarałem się o papierowy PPA #12 we wszystkich kategoriach. Po ogłoszeniu konkursu zgłosił się niezależny fundator, który postanowił ufundować nagrody w kategorii "multichannel". To są jego nagrody i jego wola.
Uważam że nie można marudzić, tylko się cieszyć, że dzięki temu, być może będzie więcej modułów w całym konkursie. Ja osobiście tym razem nie wezmę udziału w kategorii "multichannel", ponieważ ta kategoria kojarzy mi się z muzyką jak najbardziej "akustyczną" i coś bardziej "studyjnego" postaram się zrobić w listopadowym konkursie.
Osobiście wołałbym aby te nagrody znalazły się w kategorii 99.99 kB, ponieważ w tej kategorii wezmę udział i myślę że stać mnie na 3 miejsce.
W kategorii 15.99 kB też wezmę udział, ale będzie to mój debiut i będę bazował raczej na dwóch samplach. ;)
[#21] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@mccnex, post #9

A jak nie chcecie sie bawic w demokracje, to prosze bardzo, Andrzej jestes tu kierownikiem imprezy. Zdecyduj w sposob autokratyczny i wszystko.


Ja myślę że to Ty zainspirowałeś ten konkurs, a ja tylko jakoś tam (lepiej lub gorzej) go zrealizowałem.
Nie czuję się kierownikiem.
Ogólnie uważam że więcej kategorii, to więcej uczestników. Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. A sprawa fundatorów jest niezależna. Fundują wg. swojego uznania, natomiast z nagród należy się cieszyć. Być może gdyby nie było kategorii "multichannel", to nie znalazłby się sponsor i jedyną nagrodą w całym konkursie byłoby papierowe PPA #12.

Mam za to jeszcze jeden pomysł. Myślę że konkurs cały czas powinien odbywać się w 3 kategoriach, natomiast (tylko) podczas głosowania można stworzyć 4 kategorię - wszystkie moduły wrzucić do jednego worka.
Oczywiście szanowni głosujący nie muszą borykać się z kwestią przechodzenia przez każdy etap głosowania.
Mogą zagłosować tylko na kategorię 15.99, tylko 99.99 kB lub tylko multichannel oraz tylko na "wspólny worek". Chodzi tylko o regulaminowe zagłosowanie w danej kategorii na wszystkie moduły.

Co o tym myślisz?

PS. A sprawa sponsorów i nagród, to już tylko ich dobra wola i mogą zasponsorować tak, jak uważają. Konkurs będzie odbywał się nawet bez nagród. No, kolejny numer PPA zawsze się znajdzie.
[#22] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@mccnex, post #11

Do multichannela czy muzyki pisanej w sekwencerze nie wystarczy siasc na 5 minut, zeby sama poplynela przy najbardziej nawet zaawansowanym sprzecie czy sofcie, choc moze niektorym sie tak wydaje


Też tak uważam, choć może nieco inaczej. Ja multichannel uważam za muzykę "studyjną". Inna jest technika, ale efekt można uzyskać identyczny jak w studiu, nagrywając na "setkę". W dzisiejszych czasach nawet Pink Floyd zrealizowałby dokładnie to samo, używając dzisiejszych trackerów. Właśnie w ten sposób podejdę do listopadowego "miultichannela".

Ostatnia aktualizacja: 10.05.2014 07:47:12 przez Andrzej Drozd
[#23] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Radek_Cz, post #16

Nie wiem o czym rozmawiacie powyżej, bo po chińskiemu nie kumam


Generalnie chodzi o to, że mając np. samograja Casio z MIDI i wbudowanym sekwencerem, można na nim stworzyć muzykę grając na klawiszach i tym samym nie znając się np. na obsłudze DigiBoostera, można to Casio podłączyć do komuptera i "przekopiować" całą muzykę do DigiBoostera (za pomocą MIDI).

Oczywiście moja technika z "multichannelem" będzie zupełnie inna, identyczna jak na Protrackerze, choć jednak nie do końca.
Mianowicie perkusją stworzę z naturalnych sampli w 3 trackach, dzięki czemu będzie brzmieć rockowo i naturalnie. Stworzę dobry sampel własnej gitary basowej. W przypadku basu będę grał identycznie jak na PT - na klawiaturze Amigi. Inną techniką nagram riffy gitarowe - będzie musiało być ich tyle i będzie akordów w utworze i tu konieczna będzie ścisła praca z tempem. Podobnie będzie z wokalem (lub raczej jego namiastką). Stringnsy lub klawisz będzie w technice PT.
Czyli nie będzie to dosłowny moduł trackerowy, ponieważ podczas zmiany tempa rozjedzie się wokal i gitara (ponieważ to będą gotowe sekwencje). Natomiast perkusja, bas i klawisze będą "czystym Protrackerem", tylko w większej ilości scieżek.
To takie moje wstępne założenia. Tak czy inaczej chyba nie znajdę innej koncepcji na gitarę i wokal.
To mój debiut w multichannel i myślę że zajmie mi to 3 miesiące. Na listopadowy konkurs chyba się wyrobię.
[#24] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Andrzej Drozd, post #21

No dobra, a wiec, skoro zostalem wywolany do tablicy to napisze co i jak moim zdaniem:

- Mysle, ze wrzucanie do jednego worka to nie najlepsze wyjscie. Sa trzy kategorie, niech tak zostanie. Chyba, ze moglibysmy uskutecznic cos takiego, ze moze raz w roku wybieramy ze wszystkich modulow ten najlepszy "modul roku 20XX"? Takie PPA-awards?

- Zastanawiam sie czy warto cokolwiek jeszcze majstrowac przy kategoriach. No i im dluzej mysle tym bardziej nie podoba mi sie "uwolnienie" zasad kategori multichannel. W takim ksztalcie to juz chyba nawet nie ma sie co ludzic, ze ktokolwiek poza nielicznymi wyjatkami (z racji wymagan sprzetowych) bedzie tworzyl na prawdziwej Amidze, a takie jest glebsze zalozenie konkursu? :) Duzo osob mialoby problemy, zeby sprobowac sil na powiedzmy 16ch, a co dopiero wiecej? :) Mysle, ze powinnismy tutaj wrocic (w nastepnym konkursie) do 2MB i 16 kanalow max., bo inaczej, brak limitu powoduje, ze sensownosc wykorzystania programu typu tracker przy tworzeniu naszej muzyki konkursowej ulega zatarciu. Nie majac ograniczen mozesz skomponowac swoj utwor na powiedzmy Cubase w 5 minut ( ), skonwercic to do sampla/sampli, wpisac dwie nutki w jeden pattern na kazdy sampel w digiboosterze (kanal lewy i prawy), zapisac jako DBM i oddac do konkursu.

- Acha i czas najwyzszy, zeby PPA dalo kawalatek miejsca u siebie na serwerze oraz poddomene np. konkurs.ppa.pl OK

To tyle, jak wpadne na cos czym jeszcze warto sie podzielic to dam znac.
[#25] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA - zmiana regulaminu w multichannel

@mccnex, post #24

Ale się namieszało...
Ostatecznie kategoria "multichannel" wraca do postaci 16 track i 2 MB, jednak osoby które już zaczęły powyżej 16 track i 2 MB, mogą kontynuować, ale muszą o tym poinformować.

Zmiana w regulaminie:


4. W kategorii multichannel można tworzyć moduły w formatach DigiBoostera, Octameda, Symphonie, Protrackera (powyżej 99,99 kB) oraz innych amigowych trackerach. Utwory muszą zachowac postać modułową. Nie przyjmujemy np. pociętych sampli gotowego utworu które umieszczone są na dwóch ścieżkach trackera. Uwaga! Został zmieniony regulamin multichannel. Osoby które już zaczęły tworzyć powyżej 16 track i 2MB, muszą o tym poinformować. Jeżeli info o tym nie dojdzie do 25 maja, to takie moduły nie zostaną przyjęte do konkursu lub ich przyjęcie rozstrzygnie komisja konkursowa.



Sa trzy kategorie, niech tak zostanie. Chyba, ze moglibysmy uskutecznic cos takiego, ze moze raz w roku wybieramy ze wszystkich modulow ten najlepszy "modul roku 20XX"? Takie PPA-awards?

Dobry pomysł, myślę że PPA-awards powinien odbywać się na przełomie stycznia/lutego, co 2 lub 3 lata.

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2014 10:43:30 przez Andrzej Drozd
[#26] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA - zmiana regulaminu w multichannel

@Andrzej Drozd, post #25

Tylko żeby się nie okazało, że za tydzień F7sus4 znów będzie miał okres i znów zmienicie warunki konkursu multichannel. 2 MB i 16 kanałów są jak najbardziej OK, ale np. jeżeli pojawi się ni stąd ni z owąd warunek, że dajmy na to, moduł ma się w czasie rzeczywistym odtwarzać na A1200, to ja wysiadam. Chyba że wykluczycie DigiBoostera 3 z konkursu, bo od razu mówię, że jeżeli wystawię modka do konkursu, to DigiBooster Pro 2.x go poprawnie nie odtworzy.

A jeżeli chcecie uniknąć kwestii "pocięte kawałki utworu" to po prostu dajcie całkowity zakaz używania sekwencji. Przy 16 trackach nie są potrzebne.
[#27] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA - zmiana regulaminu w multichannel

@MorphOS_pl, post #26

DigiBooster 3 jest OK, a moduły nie muszą odtwarzać się w czasie rzeczywistym na A1200.
[#28] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@Andrzej Drozd, post #1

Czy panowie mogli byście mnie pokierować czy protracker 3.62 (jest do pobrania na pouet, jednak jest oznaczony jako amiga aga) zadziała na A500 ocs/ecs z kickiem 1.3? Jestem nowicjuszem w tych sprawach i chciałbym spróbować swoich sił i być może nawet wystartować w kategorii 16kb lub 99kb, jednak jedyny kontakt jaki miałem z Trackerem był może z 2-3 tygodnie temu jak wśród starych dyskietek znalazłem dyskietkę z magazynu AMIGOWIEC bodaj 3/1992 i na nim MED 3.00 (to chyba octamed czy tak?).
Także prosiłbym o sprostowanie mnie i ewentualne polecenie mi jakiejś odpowiedniej wersji pt
Ah i był bym zapomniał... Czy na jakimś np. aminecie znajdę jakiś zbiór sampli? Bo bez nich to chyba nie wiele zdziałam .
[#29] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@jogg, post #28

1. Pt362 na A500 z ks13 nie chodzi, chyba potrzebny jest ks2.0++ albo moze jakas konkretna wersja biblioteki. Za to chodzi na pewno 2.3D, 3.15 (nie polecam) oraz 3.35.

2. No to juz zalezy od co tam bylo, bo jest i MED OctaMED, a nawet OctaMED Sound Studion, w wersji do 2 cos (ale nie jestem pewny czy to w ogole wyszlo).

3. [aminet] No chlopie, poszukales chociaz, czy trzeba Ci mailem wyslac to prosto do Amigi? Sampli na Aminecie jest opor
[#30] Re: Czwarty konkurs muzyczny PPA

@jogg, post #28

Protracker 3.62 nie ruszy na gołej A500 bo wymaga proca 68020 (ciekawe do czego? ).
Na Aminecie masz ponad 100 dysków ST-xx. Ale ja Ci proponuję pościągać jakieś moduły i z nich powyjmować co ciekawsze sample. Dla gołej A500 tylko ProTracker 2.3d albo OctaMED 4.00. pozdro.

ps. Pt362 na A500 z ks13 chodzi.

Ostatnia aktualizacja: 15.05.2014 21:44:35 przez groovebox
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem