[#1] Problem Amiga 500 GOTEK
Witam wszystkich szanownych forumowiczów :). To mój pierwszy post na forum i niestety wiąże się on z problem jaki mi się trafił.

Od dawna marzyłem o powrocie do starych dobrych czasów z amigą, dlatego zakupiłem amigę 500 z wbudowaną stacją GOTEK, którą otrzymałem w dniu dzisiejszym. Zawczasu wyciągnąłem ze strychu stary dobry telewizor CRT do którego zamierzałem podłączyć amigę. Po kilkunastu minutach walki z uzyskaniem obrazu, postanowiłem zmienić telewizor. Okazało się, że wejście euro w TV było uszkodzone. Przy pierwszym uruchomieniu konsoli na drugim TV, uruchomił się program i wyświetliły tytuły gier. Wyłączyłem komputer i wrzuciłem na pendriva jedną grę w formacie .adf, następnie uruchomiłem komputer, na wyświetlaczu pojawiły się 3 poziome kreski, a na ekranie standardowe tło (dłoń z dyskietką). Nie wiem teraz w czym jest problem ? Czy zrobiłem coś źle? Zaznaczę, że jestem totalnym laikiem w tym temacie i będę wdzięczny za każdą sugestię i pomoc. Pozdrawiam

PS. założyłem temat w złym dziale, proszę o przeniesienie do odpowiedniego.

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2016 21:21:48 przez pikkier
[#2] Re: Problem Amiga 500 GOTEK

@pikkier, post #1

Rozumiem, że za pierwszym razem było ok, problem wystąpił przy kolejnej próbie. Też tak miałem jak mi pendrive wyczyściło. Sprawdź czy z penem wszystko ołrajt. Ponoć gotek nie lubi niektórych penów.
[#3] Re: Problem Amiga 500 GOTEK

@pikkier, post #1

Selectora.ADF jest na pendrive ?
[#4] Re: Problem Amiga 500 GOTEK

@misiek2, post #2

Tak za pierwszym razem odpaliło od razu. Kombinowałem, z drugim penem, sformatowałem go i wrzuciłem pliki z tego pierwszego, niestety nic to nie dało.
[#5] Re: Problem Amiga 500 GOTEK

@pikkier, post #4

Też miałem pena poprawnie zrobionego, ale gotek go nie widział. Tak też może być. Próbuj z tym pierwszym skoro działał.
[#6] Re: Problem Amiga 500 GOTEK

@Norbert, post #3

Tak jest selector.adf
[#7] Re: Problem Amiga 500 GOTEK

@misiek2, post #5