[#1] amiga i pc - jak przenosic pliki przez wi-fi (jestem ciemny w tym temacie)
Czesc,
jako, ze przekladanie karty SD po 100x dziennie moze sie kiedys znudzic (wlasnie dzis) chcialbym sie dowiedziec co zrobic (jak skonfigurowac) amige bym mogl widziec przez WI-FI mojego PC (o ile to mozliwe)

Co mam:
- taka czarna skrzynke od internetu (z polsatu) gdzie jak podam haslo to bede mial dostep do neta - no i dostep mam (z PC oraz z Amigi)
-na Amidze: Wifi network card WPA2/AES + RoadShow

Czego nie mam:
zadnego innego routera oraz sieci domowej - jestem w tym ZIELONY i nigdy nie bylo mi to tak potrzebne.

Co potrafie:
uruchomic na PC "hosted network" i chyba do tego bym chcial sie laczyc by wymieniac pliki

Pomocy
[#2] Re: amiga i pc - jak przenosic pliki przez wi-fi (jestem ciemny w tym temacie)

@peceha, post #1

Ja używam na Amidze RC-FTPd, a na pc skonfigurowałem amigę jako dysk sieciowy.
I pracuje to tak

[#3] Re: amiga i pc - jak przenosic pliki przez wi-fi (jestem ciemny w tym temacie)

@Risc, post #2

A nie łatwiej byłoby w drugą stronę? Na pc postawić jakiegoś FTP i z Amigi łączyć się klientem? Mogłoby być szybciej i nie męczyło by już CPU Amigi.
[#4] Re: amiga i pc - jak przenosic pliki przez wi-fi (jestem ciemny w tym temacie)

@MariuszK, post #3

Tylko co jak jeszcze przesyłam miedzy Amigami
[#5] Re: amiga i pc - jak przenosic pliki przez wi-fi (jestem ciemny w tym temacie)

@Risc, post #4

Nie widzę problemu, dokładnie tak samo. A jak już nie chcesz odpalać PC żeby stawiać FTP, to wystarczy raspberyPI chociażby z podpiętym jakimś dyskiem i wpiętym do sieci.
Z resztą nie wiem jak ty, ale ja nie mam jakoś strasznie potrzeby wysyłać codziennie gigabajtów danych pomiędzy amigami, żeby takie rozwiązanie było uciążliwe.
[#6] Re: amiga i pc - jak przenosic pliki przez wi-fi (jestem ciemny w tym temacie)

@Risc, post #2

Dla samego sprawdzenia jak to dziala pobralem program co podales (mozliwe ze pozniej zrobie to od strony PC ale najpierw musze to ogarnac).