[#31] Re: Motorolla 030 a 060

@michal_zukowski, post #19

Na Amidze 1200 z Bvision pod AmigaOSem3.9 jest dużo lepiej, pod MorphOSem jest idealnie.

No wiesz, przepustowości ZORRO III (+pośrednictwo Mediatora) nie ma co porównywać do przepustowości Local PCI na Blizzardzie PPC.
[#32] Re: Motorolla 030 a 060

@nogorg, post #26

No po przewaleniu bitmap do pamięci karty graficznej samo wyświetlanie jest dużo szybsze niż na Aga.
[#33] Re: Motorolla 030 a 060

@stachu100, post #31

BVision ma 20-25 MB/s, Zorro3 chyba kolo 10-12MB/s (tu się mogę mylić) - to w sumie tylko 2x szybciej. Z drugiej strony takie Voodoo3 czy Radeon moze buforować wiecej bitmap w pamięci więc nie powinno być źle.

ps. Cyfm poprawił sterownik do BVision w MorphOsie dla klasyków więc będzie support dla FullHD (taadaaaa).

Ostatnia aktualizacja: 18.01.2018 14:07:49 przez michal_zukowski
[#34] Re: Motorolla 030 a 060

@michal_zukowski, post #32

No to chyba znalazłeś właściwe zastosowanie.
[#35] Re: Motorolla 030 a 060

@michal_zukowski, post #33

Cyfm poprawił sterownik do BVision w MorphOsie dla klasyków więc będzie support dla FullHD


A gdyby tak jeszcze odkisić release? (badum-tss)
[#36] Re: Motorolla 030 a 060

@peceha, post #20

W BlizardziePPC, biblioteka 060 siedzi w "romie" karty i na starcie jest załadowana jako rezydent, dla tego nie potrzebował wgrywać żadnej 68060.library ok, racja
[#37] Re: Motorolla 030 a 060

@nogorg, post #34

nagralem kawalek WB
Cos tam chyba widac choc nie bardzo mi synchronizacja zadzialala :)
W annotate tym razem wgralem skladnie zawierajaca 800 slow kluczowych (przy tylu nawet 060 ma problem)
Na gorze 030, na dole 060


Ostatnia aktualizacja: 18.01.2018 18:18:23 przez peceha
[#38] Re: Motorolla 030 a 060

@peceha, post #37

No i fajnie. A korzystasz tutaj z jakichś łatek?
[#39] Re: Motorolla 030 a 060

@nogorg, post #38

w ss mam wstawione 4 podstawowe (chyba) latki dla 030 i tak jest tez uruchamiana 060

fBlit
fText
cmq030
blazeWPC

nic wiecej

Podsumowujac - wideo nie odda dzialanie WB - ciezko jest wszystko uchwycic - jednak roznice widze gdy mam myszke w reku i klikam dookola. Calosc jest szybsza - moze nie 4 razy ale jest szybsza (majac powgrywane laty dedykowane 060 zakladam ze efekt bylby jeszce mocniejszy)
[#40] Re: Motorolla 030 a 060

@peceha, post #39

dorzuć layers.library i icon.library.
[#41] Re: Motorolla 030 a 060

@tom256, post #40

wlasciwie to przeoczylem ze layers.library mam ladowane na poczatku ss

Icon.library nie mialem i przegralem do Libs.
Dalem C:LoadModule sys:libs/icon.library (tak jak layers.library) ale Scout wciaz pokazuje ze mam icon.library wersje 40.1 - jak to uruchomic poprawnie?
Czytalem readme i sprawdzilem drugi sposob z RemLib ale to tez nic nie daje.
[#42] Re: Motorolla 030 a 060

@michal_zukowski, post #33

Cyfm poprawił sterownik do BVision w MorphOsie dla klasyków więc będzie support dla FullHD (taadaaaa).


Działa już overlay? (AMP2/MPlayer)
[#43] Re: Motorolla 030 a 060

@peceha, post #37

OT

Kto narysował te babeczki?

end OT
[#44] Re: Motorolla 030 a 060

@ZbyniuR, post #43

Nie wiem. To były obrazki z neta. Usunąłem tło Gimpie. Lekko "podrasowalem" by wyszły lepsze efekty po zmniejszeniu kolorów a potem na amidde użyłem adpro by mieć je w 4 kolorach.
Na koniec długa zabawa z Deluxepaint przy usuwaniu zbędnych pikseli, i ogólnym "czyszczeniu" obrazka.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem