kategoria: Programy
[#301] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@BULI, post #297


Dla mnie bomba.




Ostatnia aktualizacja: 30.07.2020 21:48:16 przez fazior
[#302] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@juen, post #284

to ja poproszę jeszcze apke na telefon gzie będzie sam czat, moze byc w przegladarce :D
[#303] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@fazior, post #301

No, no- robi wrażenie na ładnym blaciku OK
[#304] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@BULI, post #303

Dzięki ludzie. W cholerę roboty. Ale już działa pobieranie ze storage. Następny krok to okienko z favami, a później wyszukiwarka modów i top lista
[#305] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@juen, post #304

Heloo Decrunch, imp team



[#306] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@juen, post #1

Mógłby mi ktoś podać link skąd można ściągnąć IMPa działającego pod MorphOS? Wiem, że wystarczy ściągnąć dowolną wersję i zaktualizuje się do nowej. Ale obklikałem większość znalezionych linków i wszystko nie działa. A ten ściągnięty z Aminetu chyba nie działa (100% zajętości CPU, przyciski się wciskają ale nic nie działa).
Już się zarejestrowałem (czekam na odpowiedź). :)
[#307] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@MDW, post #306

Uruchamiając IMPa z linii poleceń (albo skryptu) wpisz:

IMP TWÓJSUPERTAJNYKODUZYTKOWNIKA wb
[#308] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@recedent, post #307

Tak, czytałem w readme. Kodu jeszcze nie mam, bo dopiero chwilę temu się rejestrowałem. Czyli powodem tego, że program nie działa, zjada 100% CPU i nie daje się zamknąć jest uruchomienie go bez kodu?
Jeżeli tak jest to ok. Chciałbym tylko wiedzieć. W przyszłości przydałby się komunikat. Ale rozumiem, że to jest jeszcze wersja alfa wręcz wyrwana autorowi spod kompilatora. :)

Ostatnia aktualizacja: 06.08.2020 14:13:27 przez MDW
[#309] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@MDW, post #308

To jest w pełni działającą wersja testowana dużo pod mosem. Rejestracja nie jest wymagana. Tryb wb także. Wersja 1.x jest kompletna. W produkcji jest wersja 2 zupełnie nowa :)

Podsumowując - wersja z aminetu jest ok i samowystarczalna. Kod rejestracyjny podeślę niebawem bo jestem na urlopie :))

Obczaj może snoopdosem :) i faktycznie tryb wb może będzie rozwiązaniem :)
[#310] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@mikecios, post #305

A mnie czemu nie ma na tym zdjeciu?

Koledzy....

[#311] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@Phibrizzo, post #310

Sordan nas dopadł a Ty się gdzieś błąkałeś :D
[#312] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@juen, post #309

Z parametrem „wb” się uruchamia, wczytuje jakiś moduł, odtwarza, pozwala pauzować. Tylko nic nie słyszę w głośnikach. :)
Sprawdzę później z kluczem. OK
[#313] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@MDW, post #312

Może masz na systemie jakieś przypadkowe biblioteki wtedy imp nie ściąga jak wykryje jakiekolwiek - usuń z libs ptplay i ptreplay .library :) imp sam ściągnie właściwe dla odpalanego os'a. Jak tylko dorwę kompa to zrobię klucz :)
[#314] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@juen, post #313

A jak zrobić żeby nie trzeba było za każdym razem przy uruchamianiu imp-a wpisywać kodu ? Tylko łopatologicznie poproszę :)
[#315] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@Vader_CH, post #314

Plik uruchamialny chociażby. Przyklad:
Plik tekstowy w c: o nazwie i
W pliku: imp Twojkod
Następnie: protect c:i +s
I tyle. odpalasz program o nazwie i (flaga s mówi systemowi że to skrypt więc go uruchamia z automatu bez potrzeby wywołania komenda execute)
(Mogłem pomieszać kolejność argumentów dla protect)
[wyróżniony] [#316] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@juen, post #315

A powyższy skrypt juena można odpalic równie dobrze z ikonki za pomocą systemowego iconx
[#317] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@vojo, post #316

No właśnie mi chodziło mi o odpalenie z ikonki jakiejs
[wyróżniony] [#318] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@Vader_CH, post #317

No to robisz plik tekstowy w katalogu z impem, nazywasz go jak chcesz. np. StartIMP.
W pliku tym wpisujesz: run imp twojkod
Odpalasz program iconedit, wybierasz ikonkę typu project, ustawiasz w niej polecenie c:iconx, zapisujesz ikonkę pod nazwą StartIMP.info.

Nie pamiętam czy polecenie w cli "protect s add nazwapliku" jest potrzebne w tym przypadku aby oznaczyć plik jako skrypt uruchamialny.
[#319] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@karolb, post #318

ustawiasz w niej polecenie c:iconx


Jak to zrobić ?
[wyróżniony] [#320] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@Vader_CH, post #319

Gdy zaznaczysz pod WB jakąś ikonkę, klikasz prawym myszy i wybierasz z górnego menu Icons/informations. Jeśli ikona jest typu projekt, to posiada dwa pola tekstowe, do dolnego wpisujesz c:iconx i zapisujesz.

[#321] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@karolb, post #320

Wielkie dzięki. Działa :)
[#322] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@juen, post #1

Kolejna amiga podłączona do sieci dzięki juenowi :)

[#323] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@jarokuczi, post #322

Kozacko OK
[#324] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@BULI, post #323



IMP na A2k, zapozyczone z EAB :)

Ostatnia aktualizacja: 16.08.2020 07:49:41 przez juen
[#325] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@juen, post #324

Ślicznie OK
[#326] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@BULI, post #325

IMP nocą szeroki uśmiech
[#327] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@BULI, post #326

nice :)
[#328] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@jarokuczi, post #327

Imping by night.
Z jakiegoś nieznanego mi powodu, imp w palu strasznie źle mi się "zgrywa" ale trudno.
Mod wrzucony poniżej - jak dla mnie świetny ! :D

[#329] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@mikecios, post #328

[#330] Re: R3D - Infinity Modules Player [IMP] v0.1

@mikecios, post #329

A może ktoś by się podjął zrobienia jakiejś fajnej ikonki do IMP-a ? Przydałaby się :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem