[#68]
Re: Osprzêt do CD 32- co lepsze?
@arti4-92,
post #63
Moj snes jest juz starszy od CD32 (1992), coz, toporna konstrukcja, zredukowanie ruchomych czesci do minimum sprawilo ze konsolka ma sie swietnie po dzis dzien :)
Co do wygladu gier, to trudno cos porownywac, gry na amige nie tworzono tak wielkim nakladem srodkow jak gry na konsole takie jak snes czy megadrive. Nintendo i Sega w tamtym czasie to potentaci na rynku gier video, a ich konsole 16 bitowe to chyba najliczniej sprzedane systemy do gier w historii rozrywki, nowe jak je nazwales "prawdziwe" konsole (a raczej ich producenci) moga tylko im zazdroscic, pomarzyc o takiej sprzedazy. Druga sprawa, pieta achillesowa commodore w calej jego egzystencji byl marketing, zupelnie nie porownywalny np z Nintendo ktore np potrafi sprzedac kilka razy te sama gre tyle ze na inna swoja konsole (przyklad? Mario bros:nes, super mario bros:snes. mario bros classic nes:GBA, mario bros DS:DS , super mario bros:WII itd itp) za kazdym razem w milionach kopii :D
Co przemawia za CD32, he he powstalo jednak na te konsolke kilka tytułów ktorych po prostu na Megadrive lub SNES nie zobaczysz, co do wygladu grafiki, snes "chcialby" miec taka rozdzielczosc ja Cd32 a megadrive zupelnie inaczej brzmiala by z koscmi muzyki taka jak na ami.
Co do mozliwosc, to CD32 praktycznie sama w sobie zawierala juz bebechy ktore z powodzeniem udzwignely by tytuly z Megadrive lub Snes do ktorych wymienione jako druga i trzecia musowo potrzebowaly dodatkowych ukladow graficznych lub audio. Specjalna kosc akiko to nic innego jak "czip" wspomagajacy grafike 3D, oczywiscie nie taka jaka znana jest nam dzis, ale pisany np pod akiko np FX race ze snes lub virtua gp z 32x, chodzil by pieknie i mozna by bylo pewnie jeszcze grafike podkrecic :) No ale nie ma co tesknic za czyms za co programisci sie ogole nie wzieli :P Bo nie bylo na to kasy, ani tez zapalu....