@11MASTEr,
post #27
Ja Ci powiem o co chodzi.
Chodzi o to że dzwonie, tłumaczę, objaśniam, upewniam się że to co ma być - jest, dostaję zapewnienie że jest, sprawne, takie jak trzeba. Wysyłam maila, potwierdzam co i jakie chcę.
Nastepne dostaję sprzęt niesprawny, brudny, niezgodny z zamówieniem.
I musze sie bawić w tłumaczenie od nowa i dyskusje.
Zwracam towar. na swój koszt. Znów płacę. Umawiam się na dosłanie części żebym sobie sam przerobił coś za co zapłaciłem. I dostaję nie to co trzeba, mimo że wysłałem zdjęcia pokazujące o co dokładnie chodzi.
I znów będę odsyłał, znów zapłacę.
Ja rozumiem że to nie jest nowy sprzęt, ale w firmach któe używanym handlują obowązuje coś co się nazywa REFURBISHED po angielsku.
Sprzęt uzywany się TESTUJE i CZYŚCI przed sprzedażą, anie wysyła byle co.
Oczywiście Pan mnie przeprosił, etc. Mogę zwrócić, dziękuję.
Starciłem czas i pieniądze.
Zakładam konto na Amikicie, założę się że jak stamtąd kupię używany sprzęt to nie przyjedzie lepki od brudu i niepełnosprawny.
Pozdrawiam!