[#1] Postawiełm swój pierwszy system 3.1.4 i co dalej ? (pytania laika)
Witam, po wielotygodniowej batalii udało mi się w końcu prawidłowo sformatować i zainstalować system 3.1.4. na karcie mikroSD. Karte podzieliłem na dwie partycję pierwsza ok 800mb druga przeszło 14 GB.
(rzeczy które piszę dla wielu użytkowników ppa mogą się wydawać śmieszne, ale w tych sprawach jestem kompletnym laikiem)
Chciałem się dowiedzieć co należałoby instalować i w jakiej kolejności aby system doprowadzić do stanu wygodnej używalności. Na chwilę obecną system niczym się nie różni od 3.1 i jest niewygodny w obsłudze, a to dlatego że nie posiada żadnego dodatkowego oprogramowania.
Udało mi się dograć do niego Dir Opus 4, ale na tej zasadzie że skopiowałem katalog z poprzedniej wersji systemu. WHDload też się udało zainstalować z sukcesem, dzięki pomocnym postom z forum.

Zależy mi na:
- poleceniu jakiegoś dobrego programu do rozpakowania spakowanych plików (no i jak go zainstalowac w systemie)
- przydałaby się łatka umożliwiająca obsługę ikonek za pomocą drugiego klawisza myszki, jak to było w scalosie,
- dobrym programie multimedialnym do obsługi modułów, mp3...

Jeśli to nie problem, proszę o jakieś wskazówki co instalować, mam nadzieję że nie powieliłem wątku. Proszę o wyrozumiałość - w tych kwestiach stawiam pierwsze kroki.
[#2] Re: Postawiełm swój pierwszy system 3.1.4 i co dalej ? (pytania laika)

@Bociek78, post #1

Ja proponuje zainstalować BestWB, świetnie uzupełnia AmigaOS 3.1.4, będziesz miał wszystkie podstawowe narzędzia.
Sam używam też Directory Opus Magellan zamiast WB, ale to kwestia gustu, nie każdy lubi. Obecnie jest uwolniony, więc można ściągnąć za darmo z neta.
2
[#3] Re: Postawiełm swój pierwszy system 3.1.4 i co dalej ? (pytania laika)

@Bociek78, post #1

Może ja już z wiekiem mam problem z czytaniem... ale nie mogę odnaleźć nawet informacji o tym jaką Amigę masz.