kategoria: Karty CF
[#1] Karta cf
Witam niedawno nabyłem Amigę A500, chciałem zamontować kartę cf i zainstalować wb 3.1. Ale jak to bywa bez problemów się nie dało. Kupiłem ide emulator który jest montowany w podstawce procesora do tego przejściówkę i kartę 1gb. Amiga ma rom 40.063. Na Amidze z obrazów wb 3.1 (1994) za pomocą goteka nie da się uruchomić instalacji. Kartę przygotowałem diskpartem czyszcząc strukturę. Próbowałem też przygotować kartę pod WinUAE tu mogę uruchomić instalację ale na ustawieniach add chard drive UAE (uaehf.device) po instalacji karta nie staruje na Amidze. Nie mam doświadczenia z Amigą . Prosił bym żeby ktoś pomógł na necie szukałem ale pomimo prób nic nie wyszło


[#2] Re: Karta cf

@lisulisu6, post #1

Obstawiam, że karta cf jest niekompatybilna
z Amigą. Trzebaby sprawdzić na innej.
Niektóre karty działają a niektóre nie.
Nie wiadomo do końca, dlaczego tak
jest (może timing, może coś innego).

Mam kartę cf, która działa w A500
a już w A600 nie.

Ostatnia aktualizacja: 29.05.2021 22:22:22 przez mmarcin2741
[#3] Re: Karta cf

@lisulisu6, post #1

daj rom 3.14.
[#4] Re: Karta cf

@lisulisu6, post #1

Czy spartycjonowałeś kartę programem HDToolBox?
[#5] Re: Karta cf

@Dorian3d, post #3

Sprzedawca twierdził że z tym romem ma działać nawet programatora nie mam do tych kości
[#6] Re: Karta cf

@wali7, post #4

Jak jak karty nie widzi na emulatorze tak jest ok z ustawieniami dysku uaehf.device
[#7] Re: Karta cf

@mmarcin2741, post #2

No tak by można ale nie mam drugiej Amigi
[#8] Re: Karta cf

@lisulisu6, post #6

Na wb 3.1 1994 idzie partycjonowanie i formatowanie i instalacja ale to jest na emulatorze
[#9] Re: Karta cf

@lisulisu6, post #1

Kupiłem ten sam emulator, ale za nic nie chciał wejść w miejsce procesora. Tak jakby nie był dociśnięty, żeby Amiga wstała musiałem dociskać procesor z emulatorem. Jak Ci się udało go włożyć?
[#10] Re: Karta cf

@lisulisu6, post #8