[#61] Re: Dlaczego amiga to amiga ?.

@kiero, post #37

OJ stary jest różnica, 24 bity, to 24 bity i basta. A 32 bity to 24 bity plus kanał Alfa. I basta.

Co prawda niektóre programy diagnostyczne pokazywały mi że CV3D obsługuje 32 bity, ale reszta programów, graficznych, system, albo pokazywały 16 M, albo 24 bity.

A dragować się dało, i działało to szybko (na Blizzardzie 030/50, i Zorro II).

[#62] Re: Dlaczego amiga to amiga ?.

@don_rafito, post #61

"OJ stary jest roznica, 24 bity, to 24 bity i basta. A 32 bity to 24 bity plus kanal Alfa. I basta."

W jakosci wyswietlanego obrazu nie ma zadnej. Tak samo jak nie ma roznicy jezeli chodzi o przypadek testowy ktory podalem. Ta sama zasada.

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem