[#31] Re: cd32

@Irek´72, post #30

Faktem jest ze nasze orginalne CD 32 joypady po pewnym czasie wyziewaja ducha

eee, ja mam kupiony na zapas 1 szt (bo ktos mi kiedys powiedzial ze nietrwale sa pady od CD32) oprocz 2 podlaczonych do konsoli, razem 3 szt. Gram tylko na 1 i caly czas jest sprawny, polatana wtyczka, w srodku sklejone na nowo zabki zeby sie kolko nie krecilo, z wierzchu wyglada nadal jak nowka.

Na alledrogo znalazlem ostatnio cos takiego:

http://allegro.pl/item813734798_adapter_myszy_5_2_ps2_i_usb_do_komputera_amiga.html
Pomyslalem sobie ze skoro obsluguje i 5 przyciskowa mysz to i moze dalo sie taniego joya podlaczyc przez usb... Ale cos czuje ze chyba nie za bardzo :/ /z drugiej strony w podobnej cenie chyba juz mozna spokojnie wychaczyc "nowke" z amigakit'a.



Ostatnia modyfikacja: 14.11.2009 22:54:27
[#32] Re: cd32

@ender, post #7

Swoją drogą funkcjonalna podróbka cd32, była by nie mniej ciekawym okazem niż oryginał.
[#33] Re: cd32

@Koyot1222, post #29

i akkiko..
[#34] Re: cd32

@C2H5OH, post #33

Szczerze... chyba do 99% gier na CD32 malo by to bylo potrzebne.

[#35] Re: cd32

@Koyot1222, post #34

A jakie gry na normalna amigę potrafią wykorzystać pad od CD32?

[#36] Re: cd32

@rafgc, post #35

Alien Breed: Tower Assault wykorzystuje dwa przyciski fire. Skromnie, ale zawsze coś...
[#37] Re: cd32

@rafgc, post #35

Bardzo wiele gier wykorzystuje dwa przyciski. Gdzies na forum niedawno widzialem liste takich gier. Poszukaj.



Ostatnia modyfikacja: 25.11.2009 22:17:47
[#38] Re: cd32

@rafgc, post #35

Jetstrike.

[#39] Re: cd32

@Koyot1222, post #38

Chyba w artykule o padzie Boomerang jest wymienionych trochę gier robiących użytek z "nadmiarowych" przycisków ;) Ja sobie odpaliłem Gunshipa CD32 na A1200 z emulatorem CD32 i ten symulator korzysta nawet z kombinacji przycisków do sterowania silnikiem i całej normalnej klawiszologii - szok ;)



Ostatnia modyfikacja: 27.11.2009 13:17:41
[#40] Re: cd32

@Koyot1222, post #38

Dzięki, a jakaś gra whdload na CD32 żeby na A1200 uruchomić? Tak się pytam, bo mam interfejs pada od PSX a nie mam amigi CD32 i chciałbym sprawdzić czy działają wszystkie przyciski.



Ostatnia modyfikacja: 27.11.2009 23:50:07
[#41] Re: cd32

@rafgc, post #40

np Diggers CD32, Fightinspirit CD32, ale w ww Jetstrike CD32 wyprubujesz tez dodatkowo kombinacje jednoczesnie uzywajac 2 przyciskow, albo przycisku i kierunku. Brian the lion CD32 tez wykorzystuje wiecej klawiszy i Skeletoncrew CD32 tez.



Ostatnia modyfikacja: 28.11.2009 08:25:43
[#42] Re: cd32

@Koyot1222, post #41

A czy któreś z nich odpalę na A1200 bez whdload? Mam tylko kartę 0.5MB i gry whdload na CD32 zazwyczaj wymagają około 3MB żeby się uruchomić.

A emulator CD32 na amigę 1200 ile wymaga pamięci? Czy oprócz tego emulatora dodawanego do CacheDCFS jest jeszcze jakiś inny, może lepszy?

[#43] Re: cd32

@rafgc, post #42

Z tego co wiem to emulator ten z cacheCDFS to chyba jest na ami jedyny(z tego co pamietam w dwoch wersjach jest wspolpracujacy z atapi i scsi... ktoras z tych wersji ma ograniczenie czasowe, chyba po 5 min grania jest "reboot"), potem sa, albo tylko jest installkit hd do gier CD32. CD32 nie ma dodatkowej pamieci fast, gry z niej teoretycznie powinny sie uruchamiac na golej 1200 wyposazonej w CDrom bez pomocy whdload (oczywiscie programy uruchamiane prosto z cdromu).



Ostatnia modyfikacja: 28.11.2009 13:58:29
[#44] Re: cd32

@Koyot1222, post #43

Kurde, brian the lion CD32 działa z dysku na winuae ale jak uruchomię go z tej samej karty co pod winuae na prawdziewej A1200 to dochodzi do momentu kiedy ma się wczytać mapa i wyskakuje jakaś lista jakby adresów.

Rozumiem że na klasyczną Amigę 1200 nie ma zadnej gry na której mógłbym sprawdzić PAD od CD32? Na aminecie jest narzędzie joytest_cp ale nie potrafię go uruchomić ani na winuae ani na klasyku, po prostu wiesza amigę.



Edit:

Dziwne, teraz joytest się uruchomił na A1200 ale bez SS, adapter działa jako pad od CD32 świetnie. Mam ten interfejs: http://www.youtube.com/watch?v=apd_H6gcgAs



Ostatnia modyfikacja: 28.11.2009 14:45:58
[#45] Re: cd32

@rafgc, post #44

rafgc napisał(a):


> Rozumiem że na klasyczną Amigę 1200 nie ma zadnej gry na której
> mógłbym sprawdzić PAD od CD32? Na aminecie jest narzędzie
> joytest_cp ale nie potrafię go uruchomić ani na winuae ani na
> klasyku, po prostu wiesza amigę.

Nie jestem znawcą CD32 ale w dawnych dobrych czasach pojawiały się pirackie wersje gier z CD32 przeznaczone dla A1200.
Miałem w łapkach pakiet Trylogia Lotusa - nie działał na mojej konfiguracji i grę Little Devil ta działała.
Więc szukaj w starych kolekcjach piratów.


Pozdrawiam
[#46] Re: cd32

@rafgc, post #44

Z tego co pamietam Jetstrike w opcjach mial sporo roznych typow joyow do ustawiania wiec i joy CD32 byl tez do wyboru (byla nawet opcja wyboru "zniszczonego/uszkodzonego joya"). Roadkill tez mial w opcjach wybor joya CD32, w Tower assault tez sie dodatkowe przyciski przydawaly i Gloomie tez :)



Ostatnia modyfikacja: 28.11.2009 20:12:23
[#47] Re: cd32

@Koyot1222, post #46

A czy MKII też używa oddzielnych fire'ów?

[#48] Re: cd32

@jaa2, post #47

Nie, nie używa.
[#49] Re: cd32

@jaa2, post #47

W mk2 można ustawić joy dwuprzyciskowy ale praktycznie nie zwiększa to komfortu grania w żaden sposób.

[#50] Re: cd32

@rafgc, post #49

Czyli jak to działa?

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem