Witam.
Po 15 latach, kiedy byłem jeszcze bajtlem, miałem C64, kumpel miał Amigę 600 i pamiętam jak całe soboty spędzaliśmy na giercowaniu... To były piękne czasy. W końcu po tylu latach mając możliwość nabyłem swoją A1200 żeby przypomnieć sobie jak to wszystko wyglądało. Na razie dysponuje samą gołą A1200 (KS3.0), powoli przychodzą do mnie zamówione akcesoria. Adapter myszy do PC, czytnik PCMCIA-CF, adapter IDE-CF, kabel RGB. Głównie zamierzam sobie pograć ale też podziwiać produkcje demosceny, gdyż właśnie scena C64 tknęła mnie do tego żeby zdobyć te sprzęty (na C64 jeszcze poluje). Na razie nie mam żadnego dopalacza, ale w miarę możliwości będę chciał nabyć Blizzarda 1240.
Teraz mam kilka pytań, na niektóre wystarczą mi jedynie odpowiedzi naprowadzające, na inne konkretne jako że w temacie Amigi jestem zielony.
1. Posiadam obecnie Workbench 3.0 na dyskietkach, czy istnieje możliwość sprawdzić na tej wersji działanie czytnika PCMCIA-CF, będzie mi on służył do transferu danych z PC. Jeśli można pod WB3.0 to jak to dokładnie zrobić. Jeśli nie to jak sobie z tym poradzić.
2. Zamierzam na jednej z kart CF zainstalować system. Adapter IDE-CF już zamówiłem, teraz kwestia kabla, w sklepie eF 3cm kabelek kosztuje 29zł + przesyłka, znalazłem jednak inny, tańszy na wirelesslan
http://www.wirelesslan.pl/product_info.php/manufacturers_id/76/products_id/1019 Czy zmieści się on bez problemu w Amidze czy musi być taki króciutki jak w sklepie eF. Nie ma tutaj długości więc jedynie ocena wzrokowa :/. Muszę wiedzieć żeby ten kabel zamówić. O instalacji systemu na karcie CF znalazłem już temat, wiem też że można to m.in. zrobić w WinUAE.
3. Widzę że dużo ustawień wykonuje się w linii poleceń, gdzie mogę znaleźć jakąś instrukcję w formie elektronicznej, żebym mógł poznać podstawy Workbencha i ogólnie jak to wygląda na Amidze.