[#1] Kilka pytań
Witajcie
Dzisiaj kupiłem amige 500 na allegro i mam kilka pytań związanych z tym komputerem
Chciałbym się dowiedzieć jak można podłączyć ten komputer do telewizora?
Czy można ten komputer podłaczyć do normalnego monitora od kompa cyz raczej musi być orginalny monitor?
Do czego służą poszczególne gniazda z tyłu
Jak to jest z grami na tą amige? można kupić czystą dyskietke i za pośrednictwem dodatkowej stacji ściągnąc i nagrać i będzie czytać?
Czy można na tym forum znaleść jakaś instrukcje obsługi do tej amigi?
P.S
Na zakończenie chciałbym dodać że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o amigę wiec wybaczcie mi moje głupie pytania
Chciałbym też dodać że zaznajomiłem się troche ze starymi komputerami nawet nie które posiadam np
commodore c64
pegazus family game
ogólnie amige mile wspominam z dzieciństwa kiedy przychodziło się do kogoś pograć

pozdrawiam
[#2] Re: Kilka pytań

@Aleks89, post #1

Witaj

Potrzebujesz albo modulatora ( nie polecam) albo kabel euro ( polecam). Można zrobić samemu lub kupić w efunzine/allegro.

Czy można ten komputer podłaczyć do normalnego monitora od kompa cyz raczej musi być orginalny monitor?

Amiga jest normalnym komputerem. Nie sprecyzwoałes o monitor z jakiego kompa Ci chodzi. Atari?PC?

Do czego służą poszczególne gniazda z tyłu

Zasilanie port joya myszy, gniazdo modulatora port serial, równoległy, gniazdo zewnętrznej stacji dyskietek i wyjścia na dzwięk.

Jak to jest z grami na tą amige? można kupić czystą dyskietke i za pośrednictwem dodatkowej stacji ściągnąc i nagrać i będzie czytać?

Temat wałkowany średnio dwa razy w tygpdniu. Poszukaj na forum. Sprawa była poruszana multum razy.

Czy można na tym forum znaleść jakaś instrukcje obsługi do tej amigi?

Instrukcji nie ma ale tematów jest naprawdę dużo i jest co poczytać na temat tego komputera. Polecam również google.

http://www.devili.iki.fi/mirrors/4x4.hopto.org/