Komentowana treść: OpenLara 1.0
[#1] Re: OpenLara 1.0
Będzie testowane OK I może trochę grane
1
[#2] Re: OpenLara 1.0
Dziś pojawił się natywny port autorstwa BeWorlda, z pomocą BSzili działający w GL-u.
Do zassania na MorphOS-Storage, potrzebuje danych z wersji PC.

Ja jeszcze nie testowałem.
2
[#3] Re: OpenLara 1.0

@waldiamiga, post #2

Ja widziałem screeny z wcześniejszych wersji i wyglądało to WOWok, racjaOK
1
[#4] Re: OpenLara 1.0

@waldiamiga, post #2

A tak to działa u mnie:

13
[#5] Re: OpenLara 1.0
Koszer, widziałem Twój film w FHD, jak zmieniłeś rozdziałkę?
[#6] Re: OpenLara 1.0

@waldiamiga, post #5

Ach no tak, zapomniałem dodać.
To jest kompletnie nieintuicyjne, ale bardzo proste:

Gra uruchamia się w okienku. Powiększamy okienko na całą wielkość ekranu (rozdziałka przełączy się automatycznie), a potem Alt-Enter i już.

Wiem, wiem że to głupie, nie ja to wymyśliłem...
2
[#7] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #6

Dzięki za hint.OK
[#8] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #4

Widziałem znaczniki na github beworld pod __amiagso4__
Sprawdziłem na szybko - tak działa na AOS4 pod QEMU Peg2 Wazp3d.
Sprawdzę jutro na normalnej karcie graficznej

1
[#9] Re: OpenLara 1.0

@markusg, post #8

Podobno szykuje się nowa wersja, gdzie rozdzielczość będzie można zmienić z poziomu menu, a nie tylko rozciągając okno :)
1
[#10] Re: OpenLara 1.0

@waldiamiga, post #7

BeWorld pochwalił się już zrzutem ekranu z kolejnej wersji, gdzie działa przerzucanie rozdzielczości z poziomu menu w grze.
2
[#11] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #10

i simplify/add new option and maybe supported PCX datas (TR1)
2
[#12] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #9

Tak na pewno. Beworld robi bardzo dobre porty a BSzili to "magik"



Dobra działa troche wolno na moim komputerze ale to przez MiniGL4GL4ES. Ta biblioteka jest pod Polarisy.
Mozlwie ze działała by lepiej z bibliotekami od Hunoppc albo bezpośrednio przez GL4ES lub płatny NovaBridge z minnigl.
1
[#13] Re: OpenLara 1.0
Niektóre posty przeniesione z wątku z forum.
1
[#14] Re: OpenLara 1.0

@markusg, post #8

Mogę prosić o informację ile mniej więcej FPS w jakiej rozdzielczości gra wyciąga na QEMU z AmigaOS4 i Wazp3D? No i na czym to QEMU jest odpalone. Nie chodzi mi o granie (od tego mam MOSa, hehe), jestem po prostu ciekawy czy QEMU nadaje się do wstępnego testowania czegoś co używa 3D.

Ostatnia aktualizacja: 02.06.2025 22:53:28 przez MDW
1
[#15] Re: OpenLara 1.0

@MDW, post #14


Z Wazp3D około 10 FPS Mac mini M1 QEMU SM501
Tutaj jest pełny opis sprzętu QEMU z GPU passthrough X86_64 jakiego używam.

https://www.amigans.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9820

Ostatnia aktualizacja: 02.06.2025 23:03:43 przez markusg
2
[#16] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #4

Jakoś tak wydaje się trochę ciemniej niż normalnie w TR, czy da się regulować gammę?
[#17] Re: OpenLara 1.0

@Jacques, post #16

OK, mam i ja - działa jak trzeba i jasność obrazu jest jak w oryginale OK
[#18] Re: OpenLara 1.0

@Jacques, post #17

Wydaje mi się, że to jest "ficzer" mojego video grabbera.
[#19] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #10

BeWorld pochwalił się już zrzutem ekranu z kolejnej wersji, gdzie działa przerzucanie rozdzielczości z poziomu menu w grze.


Tak działa. Dzisiaj widziałem zmiany na github - ogólnie działa. Lokalizacje widziałem, że też zmieniał pod nowe menu.



Ogólnie pod AOS4 gra działa. Jeżeli są znaczniki __amigaos4__ oznacza to ,że port chyba też wydadzą na AOS4.
BSzili z tego co pisałe na amigans używa chyba AOS4 FE przez UAE. Próbował też przez QEMU ale mu wolno działało.
Nie zaśmiecam tematu związanego z MorphOS - fajny port. Trzymam kciuki za wersje pod MorphOS i AOS4 od autorów
3
[#20] Re: OpenLara 1.0
Pojawiła się długo wyczekiwana wersja 1.1
4
[#21] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #20

Takie larum!
Będzie aktualizowane
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem