Komentowana treść: OpenLara 1.0
[#1] Re: OpenLara 1.0
Będzie testowane OK I może trochę grane
1
[#2] Re: OpenLara 1.0
Dziś pojawił się natywny port autorstwa BeWorlda, z pomocą BSzili działający w GL-u.
Do zassania na MorphOS-Storage, potrzebuje danych z wersji PC.

Ja jeszcze nie testowałem.
2
[#3] Re: OpenLara 1.0

@waldiamiga, post #2

Ja widziałem screeny z wcześniejszych wersji i wyglądało to WOWok, racjaOK
1
[#4] Re: OpenLara 1.0

@waldiamiga, post #2

A tak to działa u mnie:

13
[#5] Re: OpenLara 1.0
Koszer, widziałem Twój film w FHD, jak zmieniłeś rozdziałkę?
[#6] Re: OpenLara 1.0

@waldiamiga, post #5

Ach no tak, zapomniałem dodać.
To jest kompletnie nieintuicyjne, ale bardzo proste:

Gra uruchamia się w okienku. Powiększamy okienko na całą wielkość ekranu (rozdziałka przełączy się automatycznie), a potem Alt-Enter i już.

Wiem, wiem że to głupie, nie ja to wymyśliłem...
2
[#7] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #6

Dzięki za hint.OK
[#8] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #4

Widziałem znaczniki na github beworld pod __amiagso4__
Sprawdziłem na szybko - tak działa na AOS4 pod QEMU Peg2 Wazp3d.
Sprawdzę jutro na normalnej karcie graficznej

1
[#9] Re: OpenLara 1.0

@markusg, post #8

Podobno szykuje się nowa wersja, gdzie rozdzielczość będzie można zmienić z poziomu menu, a nie tylko rozciągając okno :)
1
[#10] Re: OpenLara 1.0

@waldiamiga, post #7

BeWorld pochwalił się już zrzutem ekranu z kolejnej wersji, gdzie działa przerzucanie rozdzielczości z poziomu menu w grze.
2
[#11] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #10

i simplify/add new option and maybe supported PCX datas (TR1)
2
[#12] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #9

Tak na pewno. Beworld robi bardzo dobre porty a BSzili to "magik"



Dobra działa troche wolno na moim komputerze ale to przez MiniGL4GL4ES. Ta biblioteka jest pod Polarisy.
Mozlwie ze działała by lepiej z bibliotekami od Hunoppc albo bezpośrednio przez GL4ES lub płatny NovaBridge z minnigl.
1
[#13] Re: OpenLara 1.0
Niektóre posty przeniesione z wątku z forum.
1
[#14] Re: OpenLara 1.0

@markusg, post #8

Mogę prosić o informację ile mniej więcej FPS w jakiej rozdzielczości gra wyciąga na QEMU z AmigaOS4 i Wazp3D? No i na czym to QEMU jest odpalone. Nie chodzi mi o granie (od tego mam MOSa, hehe), jestem po prostu ciekawy czy QEMU nadaje się do wstępnego testowania czegoś co używa 3D.

Ostatnia aktualizacja: 02.06.2025 22:53:28 przez MDW
1
[#15] Re: OpenLara 1.0

@MDW, post #14


Z Wazp3D około 10 FPS Mac mini M1 QEMU SM501
Tutaj jest pełny opis sprzętu QEMU z GPU passthrough X86_64 jakiego używam.

https://www.amigans.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9820

Ostatnia aktualizacja: 02.06.2025 23:03:43 przez markusg
1
[#16] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #4

Jakoś tak wydaje się trochę ciemniej niż normalnie w TR, czy da się regulować gammę?
[#17] Re: OpenLara 1.0

@Jacques, post #16

OK, mam i ja - działa jak trzeba i jasność obrazu jest jak w oryginale OK
[#18] Re: OpenLara 1.0

@Jacques, post #17

Wydaje mi się, że to jest "ficzer" mojego video grabbera.
[#19] Re: OpenLara 1.0

@recedent, post #10

BeWorld pochwalił się już zrzutem ekranu z kolejnej wersji, gdzie działa przerzucanie rozdzielczości z poziomu menu w grze.


Tak działa. Dzisiaj widziałem zmiany na github - ogólnie działa. Lokalizacje widziałem, że też zmieniał pod nowe menu.



Ogólnie pod AOS4 gra działa. Jeżeli są znaczniki __amigaos4__ oznacza to ,że port chyba też wydadzą na AOS4.
BSzili z tego co pisałe na amigans używa chyba AOS4 FE przez UAE. Próbował też przez QEMU ale mu wolno działało.
Nie zaśmiecam tematu związanego z MorphOS - fajny port. Trzymam kciuki za wersje pod MorphOS i AOS4 od autorów
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem