[#211] Re: Nowe turbo HC000

@AD99, post #210

No to jednak zdania są podzielone odnośnie tego adaptera
Jednym działa bez zasilania natomiast Ty wspominasz,że jednak jest potrzebne zasilanie.
Na to wygląda,że felerny egzemplarz mi się trafił.
[#212] Re: Nowe turbo HC000

@lukzer, post #1

Karta działa elegancko, bardzo dobrze wykonana ale brakuje mi opisu drugiej zworki przy IDE, do czego ona służy ?
Dodakowo sporo gier przy odpalaniu WHD Load krzyczy "you need chipmem up to $100000" czyli domyslam sie że potrzebują 1MB chip ramu. Jestem laikiem w tych sprawach - Sysinfo pokazuje ze widzi 8MB Fast, 0,5 MB Slow i 0,5MB MB Chip RAMu. Da rade jakos podwyższć wartość Chip ramu kosztem fast ?
[#213] Re: Nowe turbo HC000

@goolash, post #212

Musisz pobawić się zworkami na płycie głównej. Jaką masz rewizje płyty?
[#214] Re: Nowe turbo HC000

@goolash, post #212

To trzeba było ACA500 zakupić to miała być niskokosztowa prosta karta.
Temat o podwyższeniu ilości Chip warto przeczytac.
Ja tam jestem zadowolony z zakupu a Superbonio przerobil moja amige na 2 chip ramu.
Tylko przełącznik kikstart mam za wysoki i się gryzie z tą kartą, trzeba nad tym jeszcze popracować
[#215] Re: Nowe turbo HC000

@Bartek2075, post #213

Teraz do mnie dotarło że pamięć na płycie też jest wykorzystywana, mam rev 6a, podejrzewam że chodzi o zwokre jp2 ?
[#216] Re: Nowe turbo HC000

@goolash, post #215

Przyszedł nowy adapter http://allegro.pl/adapter-cf-na-ide-pata-40-pin-3-5-hdd-ssd-i6106899276.html
I ten działa znakomicie Amiga bootuje bez potrzeby podpinania dodatkowego zasilania.
Tak jak obstawiałem.Poprzedni adapter był uszkodzony już fabrycznie.
Przyjrzałem się mu z bliska i znalazłem na nim przerwę na ścieżce.
[#217] Re: Nowe turbo HC000

@skofrant, post #216

Przyszedł nowy adapter http://allegro.pl/adapter-cf-na-ide-pata-40-pin-3-5-hdd-ssd-i6106899276.html
I ten działa znakomicie Amiga bootuje bez potrzeby podpinania dodatkowego zasilania.