[#1] A1200 usuwanie modulatora i coś jeszcze.
Cześć,
Już zdecydowałem że usunę modulator z płyty A1200 i chce tylko potwierdzić czy aby można?
Jeśli tak, to wystarczy go wylutowac czy trzeba coś jeszcze łączyc kablami później?

Coś jeszcze.
Kondensator, który jest bezpośrednio poniżej modulatora (pod jego lewym dolnym narożniku) czy mogę go "położyć" ? W takiej "pionowej pozycji mi zawadza a jak modulatora juz nie będzie to bede miał gdzie go przechylic. Czy to nie będzie miało wpływu na nic? Pytam bo nie znam się na tym.

Dzieki



Ostatnia aktualizacja: 06.12.2017 14:39:21 przez peceha
[#2] Re: A1200 usuwanie modulatora i coś jeszcze.

@peceha, post #1

Kondensator możesz nawet przylutować pod spodem jeśli taka Twoja wola. Nie ma to wpływu na jego działanie. Tylko żeby nie przyszło ci do głowy próbować go kłaść, bo powyrywasz mu nóżki :) Musisz kupić nowy z długimi nóżkami i wlutować w pozycji położonej, ewentualnie przedłużyć nóżki starego.
[#3] Re: A1200 usuwanie modulatora i coś jeszcze.

@kwaku85, post #2

Hehe,
nie mialem zamiaru go "klasc" na sileszeroki uśmiech wiem chyba czym by to sie zakonczylo.
Dzieki za reszte informacji.

Wiec juz tylko pozostaje pytanie o modulator.
[#4] Re: A1200 usuwanie modulatora i coś jeszcze.

@peceha, post #3

Nie pamiętam dokładnie, ale modulator był elementem osobnym. Wywalisz go, to będzie wywalony :)
[#5] Re: A1200 usuwanie modulatora i coś jeszcze.

@kwaku85, post #4

Hmm, ok, dalej nie jestem przekonany w 100% czy tak mozna ale chyba nawet gdzies tu na ppa czytalem o usuwaniu modulatora, ze to wlasnie "element osobny" - wiec chyba zaryzykuje
[#6] Re: A1200 usuwanie modulatora i coś jeszcze.

@peceha, post #5

Jak wywalisz modulator, to nic się nie stanie. Z nim jest jak z kołem zapasowym. Jak nie masz, to samochód dalej jedzie, tylko w razie przebicia opony masz problem. Tu jak nie masz modulatora, to Amiga dalej działa. Tylko nie podepniesz się do TV przez RF, gdy nawalą pozostałe porty wideo.