[#1] Brutalny mord zwierząt dla zabawy w Myszkowie!
Kilka dni temu miało miejsce bardzo brutalny mord psów na terenie firmy "POLAK", około 40-letni pracownik tejże firmy najprawdopodobniej jak widzieli naoczni świadkowie czyli inni pracownicy, którzy szybko zapomnieli to co widzieli, a strzelał z broni w dodatku palnej do owczarka niemieckiego Soni(suki) miała około 4-lata oraz ślicznego kundelka, który porzucony przybłąkał się teraz w zimie i spał pod samochodem, następnie sprawca jeszcze ledwo żywe krwawiące psy zaciągnął do pieca komina w tej firmie betonu, oblał je benzyną i podpalił

Nie znam się na prawie u nas obowiązującym dla zwierząt, ale z tego co słyszałem to za samo się znęcanie nad zwierzętami jest karane, a on je zabił tylko dla własnej przyjemności po przyjeździe rano do pracy samochodem. Ta sprawa nie powinna zostać zapomniana, a sprawcę tego brutalnego czynu się powinno ukarać surowo tym bardziej, że te psy były bardzo spokojne nawet za spokojne, ale tak to jest, że dobrego złe prędzej spotka i jeszcze wcześniej jak Sonia miała małe szczeniaki to zamiast by je rozdać ludziom to dosłownie ten sam pracownik zabił wszystkie bez uprzedniego powiadomienia wcześniej innych pracowników czy kierownika tej firmy. Tym bardziej ciekawe bo nie był psów właścicielem, a nawet ich nie karmił podobnie jak skąpy kierownik - wlaściciel tej firmy

W dodatku jakiś czas temu dokładnie w tej firmie inny pracownik zabił koty - kotkę rzucając o ścianę wraz z jej małymi kociątkami

Firma "P.P.H.U. - POLAK"
ul.Słowackiego 92
42-300 Myszków
woj. Śląskie
tel: (034) 313-28-54, 313-48-67.

Dzwoniłem do "Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami" ale nikt nie odbiera telefonu tylko włącza się fax, więc jeśli macie taką możliwość wysłania faxu bo ja nie mam :( to wyślijcie tą wiadomość na nr. tel: (034) 324-24-68 Częstochowa al.Wolności 77/79.