@powerzx, post #1
@powerzx, post #1
@recedent, post #2
@powerzx, post #6
- wlutowane CPU do płyty głownej
brak slotów pamięci na płytach głównych
w każdym małym modelu Amigi trzeba było korzystać z "kanapek" (karta Turbo wkladana w slot, poźniej do tej karty dokładane były następne karty)
złącza SCSI zamiast IDE
brak wyraźnej poprawy możliwości graficznych od czasu OCS/ECS (AGA już na starcie było przestarzałe)
2)Wyższe ceny wielu podzespołów dla Amigi niż dla PC
dyskietek Amigowych DD względem HD dla PC
3)Nie wprowadzenie popularnych standardów i złączy w małych Amigach
4)Brak dźwięku 16 bit , gdy na PC już był to standard.
5)Nie wykorzystanie potencjału płyt CD (czasem gry dostawały CD-Audio lub krótkie animacje)
@powerzx, post #6
@recedent, post #7
@powerzx, post #14
@powerzx, post #14
@ZbyniuR, post #16
To firmy trzecie trzymały Amigę przy życiu a nie Commodore i to niemal dekadę przed tym nim padli.
Za długo spali na laurach i przespali moment gdy ich komputer przyszłości stał się przestarzały.
@recedent, post #17
@powerzx, post #1
@michalmarek77, post #21
@KM, post #24
@ZbyniuR, post #23
A swoją drogą, niezły pomysł na scenariusz gry strategiczno przygodowej. Jesteś agentem który cofnął się w czasie, po to aby tak namieszać żeby doprowadzić do ukazania się Amigi i podbicia nią rynku na dłużej niż koniec XX-go wieku. Gra ma oczywiście wiele zakończeń.
@KM, post #27
@powerzx, post #6
Nie wprowadzenie popularnych standardów i złączy w małych Amigach
- USB
A group of seven companies began the development of USB in 1994 (...) the first integrated circuits supporting USB were produced by Intel in 1995 (...) The original USB 1.0 specification, which was introduced in January 1996
pamięci Simm
złącza SCSI zamiast IDE