@zyga64, post #26
Nie wolno mieć swojego zdania, bo mógłbyś urazić kogoś kto myśli inaczej. Czekaj, zaraz... (?!?)
W przypadku pierwszego PSXa, komuś się jednak chyba spodobała jej/(jego?) grafika 3D, bo sprzedano 100 mln konsol i o dziwo nikt ludzi nie zmuszał do kupna ! Poza tym telewizor CRT robił "bilinear filtering" :)
Wiem, że OT...
Tak, Doom to po prostu słaba gra. Graficznie jak na 93/94 r było słabo. Grywalność przeciętna
@Drakon, post #30
Największą bolączką tej grafiki 3D na PS1 było generalnie to:
@zyga64, post #26
Nie wolno mieć swojego zdania, bo mógłbyś urazić kogoś kto myśli inaczej. Czekaj, zaraz... (?!?)
@Azakiel, post #33
Gra nie musi być piękna , wyciskać z wysłużonej amigi 7 poty i pokazywać , że ona prawie PC - etom równa. Ma być grywalna i ma mieć to co recenzenci nazywają syndromem " jeszcze 10 minut posiedzę"
Ale mechanika, wygoda rozgrywki czasami ustępuję bardziej współczesnym produkcjom.
@Azakiel, post #40
mechaniki jakie były w Amigowych grach (kiedys i obecnie ) są bardzo proste i monotonne (w wielu grach robi sie w kółko jakąś jedną prostą czynnosc)
@Azakiel, post #40
@Hexmage960, post #42
Bez mrugnięcia okiem sprzedawano, albo nawet wyrzucano Amigę, żeby kupić PSXa albo PCta.
@Azakiel, post #44
@Azakiel, post #44
PSX dla wielu z nas to była taka Amiga marzeń, wzlędnie tania, dobra do 2D i do 3D, mała , zgrabna i mająca swietny stosunek wydajnosci do mocy, no i najwazniejsze w odróznieniu od Amigi miała swietne wsparcie deweloperów.
@BULI, post #45
Kurcze Panowie, ale był fajny merytoryczny wątek o szybkości transferu VRAM->FAST RAM kart graficznych, a teraz znowu mamy wspominki/"mojsza" wizja ami-świata/kocham PSX-wolęPC z śmietnika
Czy jakiś Admin znalazł by chwilę na posprzątanie i przeniesienie całego tego OffTopa wspomiinkowo/światopoglądowego do innego wątku?
Bardzo proszę
@Marcin27411, post #46
Wszystko prawda, ale myślę, że najwazniejszą rolę odegrał
tu czip, który po wlutowaniu w psx-a czynił różne cuda.
@Azakiel, post #47
Rozwijany obecnie Grind nie jest żałosnym klonem z PC, a na gołej A500 zasuwa nad wyraz sprawnie
@Motyl, post #51
Odpowiedź na:
Rozwijany obecnie Grind nie jest żałosnym klonem z PC, a na gołej A500 zasuwa nad wyraz sprawnie
Nawet jeśli nie klon...
Grafika jednak tak samo żałosna, jak w każdej innej grze 3d na Amigę.
Dajcie spokój, takie gry to mogły podobać się w połowie lat 90-tych.
Minęło 30 lat, jest Playstation 5 albo jak kogoś nie stać - 20-letnie PC'ty za 50zł, które odpalą o niebo lepsze gry 3d, niż te crapy amigowe, np. Quake 3 czy Medal of Honor.
https://www.youtube.com/watch?v=11TYIX6TRyg
@zyga64, post #26
@ZorrO, post #58