Komentowana treść: Switcher 3D 2.0
[#1] Re: Switcher 3D 2.0
Dlaczego nie ma wygładzania? To chodzi bez sprzętowej akceleracji 3D?
[#2] Re: Switcher 3D 2.0
Widziałem coś podobnego na amimajówce...









...na MOSie
[#3] Re: Switcher 3D 2.0

@Grzegorz Kraszewski, post #1

przecież to maxymalne możliwości os4 jesli chodzi o sprzętową akceleracje, masz za duże wymagania
[#4] Re: Switcher 3D 2.0
No ladnie to wyglada. troszke "podrasowac" i bedzie cacy. Tego chyba jeszcze nie bylo na "obcych" platformach.

ciekawe jeszcze jak to wyglada w "praniu".
[#5] Re: Switcher 3D 2.0
No i chłopcy od "dragowania" mają nową zabawkę ;)
[#6] Re: Switcher 3D 2.0
Normalnie Vista i Aero.
[#7] Re: Switcher 3D 2.0

@il_capitano, post #6

Normalnie Vista i Aero.

no nie do konca... chciales powiedziec linuxy i MacOSX :) Na koncu Vista - w koncu musieli od kogos sciagnac ...
[#8] Re: Switcher 3D 2.0

@MaveRick, post #4

Tego chyba jeszcze nie bylo na "obcych" platformach.

Masz na mysli MOSa ? Tutaj nie wiem jak sprawa wyglada, ale jezeli chodzi Ci o inne (OS X, linuxy itp) to pewnie nie do konca masz racje ...
[#9] Re: Switcher 3D 2.0

@il_capitano, post #6

Tylko trochę małe, zwłaszcza ten drugi obrazek.
Czy działa np. przewijanie obrazów w tym podglądzie 3D wszystkich pulpitów/okien? Czy są sztywno posortowane?

Wielu w świecie pc uważa, że Vista to tylko Aero i jakieś inne bajery, teraz im znowu można robić opad szczęki. :) Aero zdaje się wymaga PS 2.0, a tu proszę... ;)
[#10] Re: Switcher 3D 2.0

@SirLEO, post #9

Chciałoby się napisać "haha" na cały post jak zobaczyłem screeny :) Bardzo ładny bajer.
[#11] Re: Switcher 3D 2.0
ahh..ohh..ah.. a podobno w os4 nie ma co "paczowac".
No coz ktos sie mylil
[#12] Re: Switcher 3D 2.0
fajny,aczkolwik raczej malo pzrydatny buzer, uzywalem na viscie i jest srednio wygodne ;)
[#13] Re: Switcher 3D 2.0

@SirLEO, post #9

shadery sa wymagane do innych bajerow.

a programu nie bede krytykowal bo zaraz sie odezwa obroncy ktorzy nawet go na oczy nie widzieli.

Ostatnia edycja: 08.06.07 20:16:57
[#14] Re: Switcher 3D 2.0

@kiero, post #13

Też tego używałem w viście nawet fajny bajer jak dużo okien jest otwartych i wtedy szybciej niż alt+tab działa. Pod mac Os X takie bajery było dużo wcześniej ale nie widziałem odpowiednika windows+tab ktoś ma moze screena?
[#15] Re: Switcher 3D 2.0
Fajny bajer, podoba mnie sić OK
[#16] Re: Switcher 3D 2.0
fajny bajer, i nawet może być przydatne. ale bez wygładzania to raczej kicha
[#17] Re: Switcher 3D 2.0

@jokov, post #16

Ja widziałem coś takiego na OSX na macku w swojej uczelnianej pracowni, działa bardzo szybko, ma cieniowanie i skalowanie.
[#18] Re: Switcher 3D 2.0

@ZigZag85, post #17

Na OS X to wyglada nieco inaczej. To to jest identyczne jak w Viscie.
[#19] Re: Switcher 3D 2.0

@mcbarlo, post #18

To to jest identyczne jak w Viscie.


Nie moze byc??? PLAGIAT czegokolwiek na OS4?

MSPANC
[#20] Re: Switcher 3D 2.0
Prawie jak Beryl ;)
[#21] Re: Switcher 3D 2.0

@Szewski, post #20

Wlaczylem sobie podobne efekty (compiz/beryl) na moim Gentoo. Nie powiem ladnie to wyglada. Lecz po pewnym czasie wrocilem do surowego Gnoma. Jakos mi tam tych wodotryskow nie brakuje, moze dlatego, iz wychowalem sie na WB 3.1 :)
[#22] Re: Switcher 3D 2.0

@kiero, post #13

Krytyka tak. Krytykanctwo Nie.

Dalej czekamy na MOS na PS3 lub X0.
[#23] Re: Switcher 3D 2.0

@norbert741, post #22

czekamy

Nie pierwszy raz piszesz w liczbie mnogiej, pytanie - ilu Was tam jest przed ekranem monitora?
[#24] Re: Switcher 3D 2.0

@grxmrx, post #23

Ja też czekam na OS4 i MOSa na PS3.
[#25] Re: Switcher 3D 2.0

@norbert741, post #22

"Krytyka tak. Krytykanctwo Nie."

a niech bedzie, mimo ze to i tak nie ma sensu. rozwiazanie ktore musi najpierw przeniesc wszystkie okna po kolei na wierzch (i wystajace za ekran) zeby zgrabowac ich obraz, albo przerzucic do tekstur zawartosc wszystkich ekranow przed ich pokazaniem, nie zasluguje moim zdaniem na uwage z powodu znikomej atrakcyjnosci wizualnej takiego rozwiazania. nie mowiac o powolnosci

"Dalej czekamy na MOS na PS3 lub X0."

przyjemnego czekania.
[#26] Re: Switcher 3D 2.0
Eyecandy i nic ponadto. Wątpię czy coś takiego bym chociażby na próbę zainstalował, nie mówiąc o regularnym używaniu. IMO jeden dobry sterownik jakiegoś urządzenia jest stokroć więcej wart. No ale są i tacy co cenią sobie rozmaite bajery...
[#27] Re: Switcher 3D 2.0

@kiero, post #25

"rozwiazanie ktore musi najpierw przeniesc wszystkie okna po kolei na wierzch (i wystajace za ekran) zeby zgrabowac ich obraz, albo przerzucic do tekstur zawartosc wszystkich ekranow przed ich pokazaniem, nie zasluguje moim zdaniem na uwage z powodu znikomej atrakcyjnosci wizualnej takiego rozwiazania. nie mowiac o powolnosci"

Rozumiem że w MOS 1.5 jest jak w Viście albo Os X - graphics jest przepisane na Open GL. Do rysowania MOS 1.5 wykorzystuje wspomaganie 3d karty, dzięki czemu okienka mogą być powyginane w różne strony a i tak jest szybko.

Tym większy żal, że z braku sprzętu MOS 1.5 skończy tak jak inne wspaniałe nie_wdrożone_do_produkcji rozwiązania.




Ostatnia edycja: 09.06.07 12:21:41
[#28] Re: Switcher 3D 2.0

@norbert741, post #27

Tym większy żal, że z braku sprzętu MOS 1.5 skończy tak jak inne wspaniałe nie_wdrożone_do_produkcji rozwiązania.

Po raz kolejny kolega norbert741 włączył swoją kryształową kulę i zaszczycił nas wstrząsającą przepowiednią... Pytam jedynie na czym Norbercie opierasz ten błyskotliwy wniosek? Na szczęście to nie ACK zajmuje się sprzętem, na którym ma działać MOS.
[#29] Re: Switcher 3D 2.0

@norbert741, post #27

Z tego co Jaca mówił, to część funkcji systemowych już korzysta lub
też będzie właśnie korzystać z akceleratora 3d. Możliwe, że dlatego
właśnie tak sprawnie działał mos na tak nieudanym wynalazku jak
efika, co można było zobaczyć na amimajówce. Bajery typu
półprzezroczyste warstwy (trochę bardziej zaawansowane niż to co
było w magicmenu, bo takie dostępne są od wczesnych wersji) itp. Czy
jest użyteczne, czy nie, nie wiem, musiałbym poużywać, by się
wypowiadać, tak samo jak o tym wynalazku.
[#30] Re: Switcher 3D 2.0

@kiero, post #25

To już wiem jak zostały zrobione przeźroczyste okienka w 1.5.
Którymi się chwalono podczas ostatniego pokazu.
Graphics.library jest po prostu nakładką na OpenGL.
Super.
Tym bardziej żal serce ściska, że taki wspaniały system
nie będzie szerzej rozpowrzechniony.
Jak by to śmigało na XBOXie albo PS.
Szkoda.


Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem