@JaCoP, post #33
Realizm przez kolegę przemawia...
ale nie da się ukryć dajmy na to 500 - 800 potencjalnych klientów po jakieś 10$ na czysto za głowę i mamy interes "życia" dla Sony!
@Hareton, post #29
@fibi, post #37
Dla mnie to jasna zapowiedz ze port prawdopodobnie powstanie i juz saz robione przymiarki...
This was a misunderstanding. We did look at supporting the PS 3, but at this time it isn't really feasible. There are protection mechanisms that prevent the guest os from using accelerated graphics and all available SPE's. There currently is no AmigaOS 4.x on the PS 3.
The main idea is to be able to run on a CELL CPU, not necessarily on a PS 3. Support for other CELL based platforms is a different story.
@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #12
@Grzegorz Kraszewski, post #41
@staiger, post #23
Wszystko zalezy od kasy .Jezeli sony mialo by na AOS zarobic jak na normalnej gierce to dlaczego by nie ?.Od kazdej sztuki sprzedanego softu kasa dla sony . Poprostu licencja .
@Valwit, post #47
@_arti, post #50
@_arti, post #50
Ciekawe, ile jeszcze lat im zajmie dojscie do konkluzji,
@szuler, post #53
@_arti, post #55
Lepiej marnowac sily piszac pod cos, co ma niewielka, ale jednak, szanse sie udac (x86) a przynajmniej wiadomo, ze sprzetu jest pod dostatkiem
Ludzie odpowiedzialni za losy Amigi zawsze mieli niefart do decyzji. Gdyby w 1999 roku nie wierzac w zapewnienia A Inc o nowej, wielkiej Amidze, przejsc od razu na x86, jak postulowal Dave Hayne
@szuler, post #56