Komentowana treść: Syndicate po nowemu
[#31] Re: Syndicate po nowemu

@Solo Kazuki, post #21

RotT jakoś nie przemawia do mnie jako pozycja godna uwagi, no ale to kwestia gustu.
FreeCnC i inne klony - już ci napisali jak to działa.
Pozostałe 3 można na siłę uznać za normalne programy, ale żeby używać je jako dowodu na przytłaczającą ilość softu dla os4 to lekka przesada. imo.
[#32] Re: Syndicate po nowemu

@kiero, post #31

No dobra, niech ci będzie... po prostu jak się widzi kolejny port na OS4 w ciągu tygodnia, to człowiek może odnieść wrażenie, że jest tego softu sporo. Inna sprawa że ciągle solą w oku mym jest to JA2, co dodatkowo mogło wzmagać efekt.

Pozatym zmęczony byłem, i w ogóle pogoda taka jakaś dołująca była... ;)

Ale muszę przyznać, że softu jest jednak mniej, jeżeli porównać http://www.os4depot.net/ i http://morphos.lukysoft.cz/en/

Edit: a co do programów, a nie tylko gier, dziwi mnie ilość pluginów do TuneNet... czemu ANR nie jest tak rozwijany? :(

Ostatnia edycja: 09.02.09 09:17:14
[#33] Re: Syndicate po nowemu

@Solo Kazuki, post #32

Na przykładzie TuneNet bardzo dobrze widać technikę uzyskiwania "dużej liczby programów na OS4Depot" - każdy plugin jest oddzielnym archiwum. Zwróć też uwagę że wiele plików na OS4Depot to nie są programy, tylko różnego rodzaju dane.
[#34] Re: Syndicate po nowemu

@Solo Kazuki, post #32

Do ANR też trochę rzeczy powstało, różne "wizaualizery", trochę dodatkowych wtyczek wejściowych (w tym dodatki robione przez innych programistów, jak np. geronto player). Sam ANR bardzo dużo daje w podstawowej instalacji.
[#35] Re: Syndicate po nowemu

@wali7, post #30

Nie do końca. W późniejszych misjach, przy większej zadymie są konkretne spowolnienia. W bardziej tłocznych miastach również się zdarzają.
[#36] Re: Syndicate po nowemu

@kiero, post #31

RotT jakoś nie przemawia do mnie jako pozycja godna uwagi, no ale to kwestia gustu.


A czy tego czasem ktoś nie przeportował sto lat temu na klasyka?
Anyway, gra faktycznie słabiutka.


ale żeby używać je jako dowodu na przytłaczającą ilość softu dla os4 to lekka przesada.


Mało tego, jako wylewu wręcz portów gier ;)
[#37] Re: Syndicate po nowemu

@GumBoy, post #35

A1200 z fastem jest 5x szybsza... powinno wystarczyć :) , w każdym razie ja grałem w Syndicate na A500 i jakos nie wspominam traumatycznego przycinania - w końcu ta gra została wypuszczona w epoce wszechobecnych jeszcze A500
[#38] Re: Syndicate po nowemu

@wali7, post #37

Może nie przeszedłeś całej, po prostu. Większe zadymy z kilkoma agentami, czy duże eksplozje na A500 skutecznie zamrażały akcję na chwilę. Na A1200 z fastem już wszystko było OK, a i ogólny przyrost prędkości animacji był zauważalny. Mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że gra chodziła wtedy tak jak powinna.
[#39] Re: Syndicate po nowemu

@GumBoy, post #38

oczywiście że przeszedłem :)
inna sprawa, że nie miałem do czego jej porównywać, bo gdy kupiłem A1200 to już granie powoli mi przechodziło
[#40] Re: Syndicate po nowemu

@wali7, post #39

Ja właśnie w sumie w dosyć małym odstępie czasu zbadałem Syndicate na obu maszynach.

Można to ująć tak, że jak ktoś nie grał na A1200, to na A500 nie będzie narzekał, bo miód z gry nadrabia te niedogodności.

Ostatnia edycja: 09.02.09 14:25:24
[#41] Re: Syndicate po nowemu

@wali7, post #30

Tak jak zostało już napisane. Na A500 w sytuacji gdy atakowało nas kilkunastu agentów z minigunami (o gaussgunach nie wspomnę) to była sparaliżowana żaba staruszka. Nie wiem jak z samym Fastem na A1200, ale to przycinanie wg mnie wynikało z za słabego procka (na mojej A500+ z 8MB Fastu jest tak samo). Dopiero na A1200 z dopałką o której pisałem wcześniej, żaden dym w Syndicate Amidze nie groźny ;) .
[#42] Re: Syndicate po nowemu

@Azzorek, post #41

Przycinki czasem mocno utrudniały krótkie oszczędne serie z minigunów przy ostrej zadymie.
[#43] Re: Syndicate po nowemu

@wali7, post #34

Wizualizacje to tylko "bajer", nimi nic nie odtworzysz.
Porównaj sobie ilość formatów odtwarzanych przez ANR I TuneNet. ;)
A co do gerontoo, to zauważyłem że zaczyna on odtwarzanie od jakieś 0,5 sekundy od początku. Jak na początku jest cisza, jest ok. Gorzej jak "moduł" zaczyna się od samego początku - wtedy ręcznie trzeba przewinąć.
[#44] Re: Syndicate po nowemu

@wali7, post #30

Z tego co pamiętam to było to uzależnione od mapy i ilości NPC'ów - większość map chodziła bardzo płynnie na A500.. ale była sobie taka jedna misja w Mongolii, gdzie Ami dostawała autentycznej zadyszki :)
[#45] Re: Syndicate po nowemu

@Solo Kazuki, post #32

Do sprawdzania co wychodzi nowego dla MorphOS-a polecam portal www.meta-morphos.org
[#46] Re: Syndicate po nowemu

@Solo Kazuki, post #43

No tak, ale czy spotkałeś plik muzyczny którego nie byłeś w stanie otworzyć (a bardzo chciałeś) ANR, bo był w jakimś super egzotycznym formacie?
Bo ja nie.
[#47] Re: Syndicate po nowemu

@wali7, post #46

a ja tak :P

mam jeden album w faad i do momentu guiowej wersji mplayera nie dało się go słuchać na niczym :)
[#48] Re: Syndicate po nowemu

@wali7, post #46

Ależ oczywiście. Zapominasz że istnieje takie coś jak "moduły". Do dzisiaj ANR nie doczekało się odtwarzarki SIDów.

http://aminet.net/search?query=tunenet

w porównaniu do tego ANR wypada "bidnie", niestety.

[#49] Re: Syndicate po nowemu

@Solo Kazuki, post #48

i mp4a AAC
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem