Komentowana treść: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
[#1] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
Brawo Kraszan!
[#2] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
Kraszanka rulezzz!!!
[#3] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
Krashan dzięki za poprawki. To mój pierwszy "news" i miałem trochę tremy.
[#4] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
Zapis do AIFF/WAVE roxx! :D
[#5] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
To DigiBooster3 jest tak rozbudowanym i zaawansowanym programem, że ma publiczne beta-testy? :)
[#6] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Minniat, post #5

DigiRoller używa tego samego playera, co DigiBooster 3. Więc na razie są to testy playera (i procedury ładującej moduł z dysku).
[#7] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
Brawo! Powoli słowo ciałem się staje. W obecnej sytuacji DBPro nie mógł trafić w lepsze ręce. Osoba autora nowej wersji DigiBoosteraPro nie tylko gwarantuje wysoką jakość produktu ale także daje realne szanse na ukończenie projektu, czyli coś o co tak trudno w dzisiejszym ami-światku.

Niestety playerka zobaczę dopiero za 2 tygodnie, bo właśnie w tej chwili jadę pociagiem na urlop.
[#8] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@MDW, post #7

No i widzisz jaki ten IPhone to cienizna:) nawet DigiBoostera nie pociągnie
[#9] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Arbuz, post #8

Cienizna cienizna :) juz sie biore za testowanie tylko rozpakuje efike po Amimajowkowej podróży.
[#10] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@MDW, post #7

jadę pociagiem

Składam najszczersze kondolencje.
[#11] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@pampers, post #3

Pampers, teraz już z górki będzie z newsami, pozdrovka i trzymaj tak daley.

A co do DigiBoostera to wspaniała wiadomość, chyba sam się skuszę na ten program (!!), trzeba ilość kanałów poszerzyć. Bardzo bardzo niskie ukłony do autora!
[#12] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@MinisterQ, post #10

Ja akurat nie mam negatywnych odczuć odnośnie tej mini-podróży. Pospałem 2 godziny, potem obejrzeliśmy dwa filmy, połaziłem po sieci, odpisałem na maile, pogadałem na GG, zjadłem kabanosy i owoce, pograłem w Pinbal Dreams, Spore, Tower Defense, posłuchałm muzyki, kilku rozdziałów książki Wołoszańskiego i już za oknem wyrósł Gdańsk. To skandal, że pociąg z Wrocławia do Gdańska jedzie ponad 8 godzin ale ja zawsze mam co robić jeżeli tylko bateria jeszcze dycha.
[#13] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@BagoZonde, post #11

Mnie tam zawsze wystarczało standardowe 128 kanałów DB 2.x, ale jak ktoś ma duże potrzeby... :)
[#14] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@recedent, post #13

Hihi, miałem na myśli przerzucić się z 4 kanałów :D. Chyba dostanę ekstazy ;).
[#15] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
Ten soft narazie nie obsługuje DSP, czy nie bedzie wogoleobsługi modulow dbmpro z DSP ? Wiadomo, ze bylo to realizowane przez AHI, wiec zastanawialem sie, w jaki sposob chcecie byc "kompatybilni" ;] ?

ps. o szybkosci sie nie wypowiem, tylko na moim "dragonie" w postaci intel c2d e4300 1,8 ghz kawalek 12 kanalow , 2:45 http://www.modules.pl/index.php?id=module&mod=928 rendzi sie roznie - czasem 5, czasem 6 sekund (oczywiscie jest tam uzyte na kilku sciezkach DSP, ktore.. "milczy" w wynikowym pliku ;] [edit]: ahh przepraszam, teraz dopiero zajrzalem do guide'a odnosnie tego DSP, ale ciagle intersuje mnie, czy to bedzie w 100% kompatybilne wstecz bez uzycia AHI ? [/edit]

generalnie bardzo praktyczny i konkretny kawalej softu OK

Ostatnia edycja: 31.05.09 18:06:28
[#16] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@cactoos, post #15

Oczywiście wszystkie komendy DSP echo będą zaimplementowane (podobnie jak pozostałe brakujące, może z wyjątkiem Sxx). Osiągnięcie kompatybilności wstecz bez użycia AHI nie jest problemem, echo (wraz z wszelkimi jego kombinacjami oferowanymi przez DigiBoostera 2.x ) jest prostym efektem. Warto zauważyć, że w DBPro 2.x samo miksowanie kanałów i zmiana wysokości sampla też były realizowane prze AHI, a jednak mi się udało .
[#17] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Grzegorz Kraszewski, post #16

Ciesze sie niezmiernie czytajac to. Zastanawiam sie jednak, dlaczego przez te wszystkie lata od kiedy zaczely pojawiac sie playery i pluginy do nich obslugujace format dbm bylo to takim problemem ("emulacja"dsp ahi) ;/ Trzy-mam-kciuki! Zartuje dwa mam Kasa tez juz nie moze sie doczekac jakiejs "sprzedajnej" wersji.Pzdr!
[#18] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
Szybkość działania na 040/40 MHz jest niewystarczająca niestety.
[#19] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@madman15, post #18

To się niestety zgadza. Ale i DigiBooster 2.x na 040/40 zaledwie dawał się używać. Po prostu do pewnych rzeczy motorolka ma za mało mocy. Co prawda jest jeszcze miejsce na optymalizację. Jeżeli klasykowcy będą mocno atakować, to przede wszystkim mogę pozbyć się AHI uderzając bezpośrednio w Paulę. Po drugie można cały player (albo istotne części) przepisać w asemblerze. Pytanie tylko, czy jest to ekonomicznie uzasadnione...
[#20] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Grzegorz Kraszewski, post #19

Krashan lepszy rydz niz nic :))
[#21] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Grzegorz Kraszewski, post #19

Ciekawe jak GUI w MUI wpływa na używalność na klasyku... Zwłaszcza jakieś intensywne subklasowanie, albo jakieś skomplikowane wizualnie obiekty...
[#22] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@MinisterQ, post #21

DigiRoller nie ma skomplikowanych wizualnie obiektów. Chyba pomyliłeś z właściwym DigiBoosterem. Może odpal jak masz na czym .
[#23] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Grzegorz Kraszewski, post #22

Otóż zapewne pomyliłem. ;) Jakkolwiek ciekawi mnie cały czas ta kwestia we właściwym DigiBoosterze.
[#24] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@MinisterQ, post #23

Pewnie zwalnia jak hell. Zawsze jest to kwestia jakiegoś wyboru, czy pisać program pod procesory sprzed 20 lat czy sprzed pięciu... Trochę trudno napisać program dla różnych procesorów, których moc obliczeniowa różni się tysiąckrotnie. Do pewnych rzeczy m68k jest już niestety za słaby. A i tak znajdą się osoby, dla których wszystko powyżej ProTrackera 2.3 to zdrada idei i niewart uwagi chłam .
[#25] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3
Na AOS4.0 (A1200) ikonka nie jest kompatybilna z tym systemem. Trzeba ja wykasowac (lub odpalic program z Cli). Zaladowanie pierwszego napotkanego modulu .dbm i proba odpalenia go, wyswietlila request "Nie mozna otworzyc pliku wyjsciowego": obiekt w uzyciu".
A moze problem zwiazany jest po prostu z tym, ze DigiRollera odpalam z Cli/bez ikonki bez zadnych parametrow?
Wersji AOS3 i MOS jeszcze nie odpalalem.


DODANE: Chyba pojechalem troche, pozno juz jest. Probowalem zgrac utwor aiff nie podajac pliku wyjsciowego. Tak czy inaczej calosc na A1200 z BPPC210, trwala 2.7x. Kawalek ma 20 sciezek i czas 2:48. Test predkosci wypadl x3.23.
Dalej jednak nie moge go odtworzyc, poniewaz musze przypisac wolumen AUDIO:, czyli chyba jednak potrzebny jest parametr AHI? Ide kimac i jutro zagladne do .guide. :)


Ostatnia edycja: 03.06.09 01:33:55
[#26] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Grzegorz Kraszewski, post #19

Pytanie tylko, czy jest to ekonomicznie uzasadnione...

Nie jest uzasadnione nawet czyms innym. Na 040, to i tak eksportuje sie muze do Wave/mp3 i dopiero wtedy odtwarza. Szkoda czasu aby optymalizowac. Chyba ze dla wlasnej satysfakcji. Od tego jest WinUAE lub byc moze kiedys NatAmi (ale sie uparlem, prawda? ;) ).
[#27] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Andrzej Drozd, post #26

tylko jak taki flegmatyczny silnik bedzie w DBP3 to nie wesolo bedzie.

odgrywajka za bardzo obciaza procesor, test dekodowanie robi kilka razy szybciej, a jak odpalilem to nawet zwalniala predkosc x0.90 na PPC 240mHz i zeby robic cos wiecej to nie bardzo.

przydalby sie jeszcze gain / volume boost i support starego digiboostera.
[#28] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Andrzej Drozd, post #25

Przy normalnej instalacji AHI ikonka urządzenia AUDIO: jest dodawana do DEVS:DOSDrivers, w związku z czym urządzenie montuje się automatycznie po starcie systemu. Jeżeli masz źle zainstalowane AHI, albo zrezygnowałeś z automatycznego montowania AUDIO:, cóż...

BTW co to znaczy "ikonka nie jest kompatybilna z systemem"? To jest normalna GlowIcon32, a narysował ją sam Martin Merz, który, jak mi się wydaje, jest autorytetem w dziedzinie ikon dla AmigaOS 4...
[#29] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #27

Boost i obsługa *.digi będzie w DigiBoosterze 3. Co do obciążania procesora - na AHI nie poradzę za bardzo, chociaż mam już opracowany plan przejścia z trybu stereo++ na stereo. Kłopot w tym, że niektóre sterowniki AHI nie mają trybu stereo (bez ++) i trzebaby pisać podwójny kod... BTW na klasyku odpalasz pod którym systemem?
[#30] Re: Otwarte beta testy DigiBoostera 3

@Andrzej Drozd, post #25

Na AOS4.0 (A1200) ikonka nie jest kompatybilna z tym systemem. Trzeba ja wykasowac (lub odpalic program z Cli).

czyli jednak OS4 nie ma najbardziej zaawansowanego systemu obsługi ikon :(

ps. a plugin z os4depot masz dograny?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem