Komentowana treść: PrBoom 2.5.1
[#31] Re: PrBoom 2.5.1

@parallax, post #14

Community ma się dobrze. Sam właśnie jestem w trakcie robienia moda pod ZDooma i nowego epizodu do Heretica. ;)
[#32] Re: PrBoom 2.5.1
Ja do tej pory jakoś wolę Dooma / Dooma II od Quake. Może z sentymentu - pamiętam jak pod koniec 1997 roku zaczęły się pojawiać pierwsze porty Dooma na Amigę (po uwolnieniu źródeł). Jedynkę przeszedłem na Blizzardzie 1230 / 50MHz grając dżojstikiem :)
[#33] Re: PrBoom 2.5.1

@gorzyga, post #32

Kurcze pieczone, to faktycznie wyczyn :D
[#34] Re: PrBoom 2.5.1

@gorzyga, post #32

moj brat przeszedl pierwszego amigowego quaka (tego pirackiego i strasznie wolnego) na 040 w najmniejszym okienku
[#35] Re: PrBoom 2.5.1

@reactor, post #28

ja nic nie potwierdzałem :)
[#36] Re: PrBoom 2.5.1

@rzookol, post #34

Aghh...Pamiętny port,aż wierzyć się nie chciało że coś takiego mogło wyjść na Ami.Ja przeszedłem tylko pierwszy epizod (shareware),ale na 030/28MHz i 881/28MHz oraz 8MB fastu :)

Ostatnia edycja: 16.01.10 23:32:58
[#37] Re: PrBoom 2.5.1
ja tam dooma ukonczylem dopiero jak wyszedl port na GBA(dosc marny) oraz doom2 jak wyszedl C2Doom(port pc-towego doom1/2) na s60 (n-gage), co bylo rewelacją. naprawde bardzo przyjemna gra. naprawde reaksująca, posiada kilka naprawde fajnych swietnie wykonanych modow (np starwars doom, western)

Ostatnia edycja: 16.01.10 23:47:36
[#38] Re: PrBoom 2.5.1

@Hellena, post #33

Zaden wyczyn, Doom znosnie pomyka na 030/50 na srednim okienku.
[#39] Re: PrBoom 2.5.1

@reactor, post #38

Tu bardziej chyba o ten joystick chodziło - zero strejfowania, co przy mocniejszych bossach potrafi zaboleć...
[#40] Re: PrBoom 2.5.1

@rzookol, post #34

Pff, w najmniejszym okienku? Ja przeszedłem na 40 procentowym na 040/40 :)
[#41] Re: PrBoom 2.5.1

@recedent, post #39

No tak, joyem moglo byc trudno. Ja zawsze gralem padem CD32, tam stejfowanie bylo wyjatkowo latwe.
[#42] Re: PrBoom 2.5.1

@waldiamiga, post #36

A ja przeszedłem na na 020/28MHz i 8MB :)
[#43] Re: PrBoom 2.5.1

@recedent, post #39

Właśnie - chodziło przede wszystkim o dżojstik, bo wtedy nie wyobrażałem sobie jak można grać na klawiaturze :). Na 030/50 w trybie 2x1 piksela dało spokojnie się grać na pełnym ekranie. Dla przyśpieszenia uruchamiałem na ekranie w trybie NTSC.
[#44] Re: PrBoom 2.5.1

@gorzyga, post #43

Roznica miedzy PAL a NTSC byla zauwazalna?
[#45] Re: PrBoom 2.5.1

@parallax, post #42

O fcuk, chyba Ci trochę czasu musiało to zająć.
[#46] Re: PrBoom 2.5.1

@pampers, post #45

Troszkę skakało, ale dało się grać :)
[#47] Re: PrBoom 2.5.1

@gorzyga, post #43

Różnica była widoczna, ale niewielka. Do tego 320x200 było na całym ekranie mojego monitora, dodatkowo obraz mniej migał bo był w 60Hz :)

Ostatnia edycja: 17.01.10 21:40:21
[#48] Re: PrBoom 2.5.1

@Leon, post #20

Dooma ostanio w pracy przeszedłem jedynkę i potem dwójkę

Leon i ty piszesz szefowej maile ze cie oszukuje na kase firma
[#49] Re: PrBoom 2.5.1

@Grzegorz Kraszewski, post #6

Człowiek się przyzwyczaił do Quake i Quake II i Doom wygląda tak jak wygląda, czyli stara gra z poprzedniej epoki.


Quake i Quake II to wyglądają jak stare gry sprzed trzech epok co najmniej. A Doom jest jeszcze starszy...
[#50] Re: PrBoom 2.5.1

@waldiamiga, post #36

Ja przeszedłem tylko pierwszy epizod (shareware),ale na 030/28MHz i 881/28MHz oraz 8MB fastu


Ja przeszedłem obie części na 020/14 MHz z FASTem jeśli się już licytujemy ;)
[#51] Re: PrBoom 2.5.1

@GumBoy, post #50

Bez jaj! Dalo sie w ogole na 020 grac? Ile miales FPS-ow na najmniejszym ekranie?
[#52] Re: PrBoom 2.5.1

@GumBoy, post #49

Doom3 to poprzednia epoka, Quake3 to 2 epoki w tył, Q2 3 epoki, Q1 4, Duke3D 5, a doom1/2 6, wolf3d 7 poza tym co za roznica jaka epoka

Ostatnia edycja: 20.01.10 00:42:16
[#53] Re: PrBoom 2.5.1

@reactor, post #51

Dało. Zwłaszcza jak się Dooma lubiało po prostu. A ile fps to nie wiem, bo ADoom nie pokazywał licznika, a ten port mi działał najlepiej.
[#54] Re: PrBoom 2.5.1

@rzookol, post #52

Jak już się wgłębiamy dokładnie, to Doom 3 nie jest z poprzedniej epoki. On chodził jeszcze na poprzedniej generacji konsol, a to więcej niż epokę temu było. A jaka różnica? Taka, że gra z poprzedniej epoki potrafi powalić ciągle grafiką. Doom nie potrafi.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem