@Martin88, post #69
@Minniat, post #70
Wszystkie te gry bazują zdaje się na procesorze i konwersji grafiki chunky to planar, ten w NatAmi będzie szybszy od nawet najszybszego 68k. Wróżę zatem pewne przyśpieszenie w ich działaniu.
@michalmarek77, post #60
@Banter, post #80
@Banter, post #80
nowy model Amigi
@rafgc, post #81
Komponenty PC są przystosowane do współpracy głównie z architekturą x86, poza tym ich obsługa wymaga sporo logiki więc dodatkowo tracilibyśmy na prędkości i na cenie ponieważ taki sam FPGA + elementy od PC
Generalnie architektura PC nie jest aż tak wspaniała, np do dzisiaj istnieje ograniczenie ilości partycji na dysku do 4 i stosuje od dawna przyjęte rozwiązanie robienia partycji w partycji.
Natami może sobie pozwolić na zerowe opóźnienia pamięci, bo ma sporo niższy zegar taktowania procesora,
@rafgc, post #81
@recedent, post #82
@XoR, post #86
w niektórych wątkich zastosowaniach. Zazwyczaj liczy się tylko przemiał procesora a dokładnie mnożnik. U mnie mnożnik 23 vs 18 daje 2.55x więcej klatek w winquake
@Banter, post #87
Wiadomo jakie są fakty: na przykład jakie platformy OFICJALNIE mają prawo do nazwy AMIGA. Inne są kompatybilne z Amigą sprzętowo. Jeszcze inne są zgodne na poziomie API i są rozwinięciem Amiga OS. Każde z tych rozwiązań ma coś z oryginalnej Amigi, a żadne nie ma wszystkiego z oryginalnej Amigi. (...) każde z tych rozwiązań ma "cząstkę" oryginalnej Amigi i stąd każde zasługuje na szacunek i wsparcie. Dlatego każde z tych rozwiązań jest równie prawdziwe i jedyne co pozostałe.
nowy model Amigi na który tak długo wyczekiwano.